//
کدخبر: ۳۵۶۲۸۵ //
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه:

زمان مدیریت مانند ساعت شنی است با برگرداندن آن زمان خدمت‌گذاری آغاز و پایان می‌یابد/امیدوارم در مسئولیت جدید روسفید باشم

مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت:زمان مدیریت مانند ساعت شنی است با برگرداندن آن زمان خدمت‌گذاری آغاز و پایان می‌یابد.


زمان مدیریت مانند ساعت شنی است با برگرداندن آن زمان خدمت‌گذاری آغاز و پایان می‌یابد/امیدوارم در مسئولیت جدید روسفید باشم
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید آبفای کرمانشاه با حضورمعاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیران و مسئولین استانی امروز (۳۰‌خرداد ماه) در سالن همایش‌های شرکت‌ آب‌و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار شد.

photo_2022-06-20_16-39-09

photo_2022-06-20_16-39-03

رضا داوودی مدیر‌عامل جدید آبفای استان کرمانشاه اظهار کرد:اکنون که فرصت خدمتگزاری در سطح بالاتر برای من ایجاد شده امیدوارم بتوانم روسفید شوم و این مسئولیت سنگین را به خوبی پشت سر بگذارم.

 وی افزود:‌ آغاز زمان مدیریت مانند ساعت شنی است با برگرداندن آن زمان خدمت‌گذاری آغاز و پایان می‌یابد با این تفاوت که زمان پایانش برای من مشخص نیست.

داوودی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنش‌های آبی در حوزه آب و فاضلاب از یکماه گذشته آغاز شده و در شرکت آب‌وفاضلاب استان برنامه‌های ضربتی برای تامین آب شرب کرمانشاه در نظر گرفته‌ایم و با پایان فصل گرما برنامه‌های بلند

 مدت و کوتاه مدتی را در دست اقدام داریم که امیدواریم در سالهای آینده مشکلی کم آبی کرمانشاه مرتفع گردد.

مدیر‌عامل شرکت‌ آب‌ و فاضلاب استان در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به جهاد آبرسانی به روستاها گفت: در طرح جهاد آبرسانی پوشش‌دهی آب در سطح ۳۴۹ روستا طی مدت ۳۰ ماه را در دست اقدام داریم که هم اکنون از اجرای این طرح ۶ ماه گذشته است و امیدواریم طی دوسال آینده مردم روستاه‌های استان کرمانشاه از نعمت برخورداری از آب آشامیدنی سالم و با کیفیت برخوردار شوند.

 داوودی افزود: در حوزه شهری در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های دیگر استان نیزبا توجه به وجود منابع آبی و توپوگرافی متعدد و شرایط جغرافیایی مختلف بنا داریم شرایط ویژه‌ای را برای هر منطقه در نظر بگیریم.

 این مسئول ساخت ۷ تصفیه خانه فاضلاب و ۱۶ تصفیه‌خانه در حال بهره‌برداری را از اقدامات در دست اجرای این شرکت عنوان کرد و افزود: مصوبه ساخت ۵ تصفیه‌خانه در سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است، همچنین در زمینه توسعه پساب هم برنامه خوبی‌داریم که آن را پیگیری خواهیم کرد.

 وی با اشاره به اینکه کار صرفا با نیروی انسانی پیش می‌رود و امکانات و تجهیزات به عنوان بازوی کمکی مورد استفاده قرار می‌گیرند گفت: دغدغه اصلی من ارتقا سطح رفاهیات کارکنان شرکت است و کمک همکاران در آبفا از نظر فکری، زمانی و فیزیکی در این مسیر قطعا موثر خواهد بود و من هم وظیفه دارم بستری آرام برای آنان فراهم نمایم .

 مدیر عامل آبفا استان در پایان ازمعاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درخواست کرد با توجه به شرایط بوجود آمده در استان کرمانشاه در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن در زلزله این استان را بصورت ویژه‌تر ببنند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان