//
کدخبر: ۳۵۵۶۵۷ //

برخورد شدید دستگاه قضا با سارقان خشن

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: همکاران قضایی برای سارقان مسلح و خشن باید اشد مجازات در نظر بگیرند و با برخورد قاطع و در اسرع وقت با این گونه افراد آن‌ها را به سزای اعمال‌شان برسانند.

برخورد شدید دستگاه قضا با سارقان خشن
به گزارش فرتاک نیوز،

علی دهقانی در جلسه شورای قضایی استان خوزستان، اجرای دقیق برنامه‌ها و سیاست‌های کلی قوه قضاییه با رعایت زمان‌بندی در دستگاه قضایی خوزستان را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: لازم است با برنامه‌ریزی و پیگیری، اجرای کامل و دقیق سیاست‌های کلی قوه قضاییه با رعایت زمان‌بندی به صورت مستمر و منظم در دادگستری خوزستان دنبال شود.

به نقل از دادگستری خوزستان، وی در ادامه با تاکید بر نظارت مستمر دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌ها بر بازار و برخورد با محتکران افزود: یکی از دغدغه‌های مردم نظارت کم بر بازار است که دستگاه قضایی استان در راستای همکاری با دیگر دستگاه‌های نظارتی عزم جدی بر مبارزه و برخورد با محتکران و اخلالگران نظام توزیع کالا دارد و باید اطلاع‌رسانی دقیق در جهت نظارت بر بازار به مردم ارائه شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: مردم انتظار برخورد قاطع و بدون اغماض با مفاسد اقتصادی دارند و دستگاه قضایی بر تحقق خواسته بحق مردم در اجرای عدالت و مبارزه با فساد همه توان و تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

وی گفت: همکاران قضایی برای سارقان مسلح و خشن باید اشد مجازات در نظر بگیرند و با برخورد قاطع و در اسرع وقت با این گونه افراد آن‌ها را به سزای اعمال‌شان برسانند.

دهقانی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته قوه قضاییه در خوزستان گفت: هفته قوه قضاییه فرصتی بسیار مغتنمی است که دستاوردها و فعالیت‌های دستگاه قضایی به مردم اطلاع‌رسانی شود. هر چند که دستگاه قضایی دستگاه تبلیغی نیست ولی لازم است که تلاش‌ها، زحمات و فعالیت‌های اثرگذاری که همکاران ما در دادگستری و سازمان‌های تابعه در اجرا و تحقق عدالت انجام می‌دهند برای عموم مردم تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

در این جلسه اعضای شورای قضایی خوزستان به بیان عملکرد، اجرای مصوبات جلسات گذشته، دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان