//
کدخبر: ۳۵۵۳۹۱ //

باند ۶ نفره سارقین محله بهار کرمانشاه دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از دستگیری ۶ سارق محله بهار کرمانشاه خبر داد.

باند ۶ نفره سارقین محله بهار کرمانشاه دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن چند سارق در محله بهار کرمانشاه حین سرقت از منزل دو خانم با آنها درگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که سارقین چهارنفر به همراه دو همدست خود بوده‌اند که پس از سرقت یک واحد مسکونی تمام وسایل را داخل حیاط جمع می‌کنند که آنها را به بیرون انتقال دهند، اما ناگهان با بازگشت صاحبخانه که دو خانم بوده‌اند مواجه می‌شوند.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: سارقین با مشاهده دو خانم تلاش می‌کنند تا خودرو آنها را به سرقت برده و پا به فرار بگذارند که در این حین با مقاومت یکی از دو خانم روبرو می شوند.

وی تاکید کرد: در نهایت این خانم که خود را روی کاپوت ماشین سارقین انداخته بود به پایین پرت شده و به بیمارستان منتقل می‌شود که علیرغم شایعاتی مبنی بر فوت، خوشبختانه ایشان دچار جراحات سطحی شده و از بیمارستان هم مرخص شده است.

کرمی در ادامه عنوان کرد: باتوجه به حساسیت موضوع پیگیری آن بسرعت در دستور کار ضابطین قضایی قرار گرفت و با رصد اطلاعاتی و شناسایی سارقین که سابقه دار بودند دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت و اکنون هم در بازداشت موقت به سر می برند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۳۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان