//
کدخبر: ۳۵۴۸۸۲ //

حادثه قطار مشهد - یزد و مدیریتی مطلوب

وزیر کشور گفت: با هماهنگی‌های لازم بین مسئولان خراسان جنوبی و استان یزد، حادثه قطار مشهد - یزد در همان ساعت اولیه به خوبی مدیریت شد.

حادثه قطار مشهد - یزد و مدیریتی مطلوب
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد وحیدی، امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد در حاشیه جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان طبس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا این جای کار از نظر مدیریت بحران اقدامات مدیریتی به خوبی انجام شده و اما در مورد علل این حادثه مطالبی مطرح است و برآوردهایی وجود دارد که علل دقیق این حادثه توسط کمیسیون مدیریت سوانح کشور در حال بررسی است.

وی ادامه داد: همچنین اطلاعات فنی از طریق شاهدان عینی در حال جمع آوری است؛ اعلام قطعی علت حادثه توسط کمیسیون سوانح وزارت راه و شهرسازی و راه‌آهن اعلام خواهد شد و به نظر می‌رسد اعلام آن زیاد طول نکشد.

وحیدی با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای بازگشایی خطر ریلی مسدود شده در حال انجام است تا عبور و مرور مردم دچار مشکل نشود، تصریح کرد: پیش‌بینی کارشناسان این است که تا امشب خط ریلی بازگشایی خواهد شد.

وی بیان کرد: جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان طبس با حضور مسوولان استانی برگزار شد و دستگاه‌های متولی گزارش‌های لازم را ارئه کردند و مشکلات مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت.

ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ خردادماه)، هنگام عبور قطار مسافری مشهد به مقصد یزد، در بلاک عباس‌آباد در منطقه طبس به دلیل برخورد قطار با بیل مکانیکی که در کنار خط بود، پنج واگن از خط خارج شد. وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی برای رسیدگی به امورات حادثه امروز وارد خراسان جنوبی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان