//
کدخبر: ۳۵۱۱۲۵ //

ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان کرمانشاه آغاز شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در استان کرمانشاه خبر داد.

ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان کرمانشاه آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلمین محمد  صالحی گفت: ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف از ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این مسابقات به صورت منطقه‌ای شهرستانی استانی، کشوری و سپس بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل تا مرحله بین‌المللی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد : رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم برای آقایان و خانم‌ها تا مرحله کشوری و حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، حفظ ۵ جزء قرآن کریم برای هردو گروه تا مرحله استانی خواهد بود.

 وی تصریح کرد: رشته اذان نیز مانند دوره‌های قبلی ویژه آقایان بوده که در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 صالحی با اشاره به رشته های این دوره از مسابقات  گفت : رشته‌های مدیحه سرایی، همخوانی قرآن کریم و دعاخوانی در بخش برادران و خواهران در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و رشته‌های تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه در بخش برادران و خواهران در مرحله استانی، مقدماتی کشوری و نهایی کشوری برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر کل اوقاف و امور خیریه  استان کرمانشاه علاقه‌مندان و فعالان قرآنی بالای ۱۸ سال با ورود به سایت www.quraniran.ir می‌توانند در رشته‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

 گفتنی است؛ سال گذشته حدود دو هزار نفر در رشته‌های مختلف قرآنی ثبت نام کرده بودند که پیش‌بینی می‌شود این روند برای سال جاری نیز ادامه داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۱۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان