//
کدخبر: ۳۵۰۷۳ //
مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد برخورد می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق قانون با افراد، نهادها یا گروه‌هایی که در این استان به صورت غیر قانونی اقدام به برگزاری تور مسافرتی می‌کنند، برخورد می‌شود.

 با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد برخورد می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

، محمود باقری شامگاه شنبه در نشست ساماندهی دفاتر خدمات مسافرتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طبق قانون با افراد، نهادها یا گروه‌هایی که فاقد مجوز دفاتر خدماتی بوده و به صورت غیر قانونی اقدام به برگزاری تور مسافرتی می‌کنند، برخورد می‌شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 18 دفتر رسمی خدمات مسافرتی در استان فعالیت می‌کنند عنوان کرد: در سال 92 تنها هشت دفتر خدمات مسافرتی فعال در استان داشتیم.

 

باقری ابراز کرد: افزون‌بر 50 درخواست تاسیس برای دفاتر خدمات مسافرتی ارائه شده که با رعایت ضوابط و قوانین این درخواست‌ها بررسی شده و مجوز لازم صادر می‌شود.

 

وی از ساماندهی دفاتر خدمات مسافرتی در استان خبر داد و افزود: هدف از ساماندهی دفاتر خدمات رعایت قانون و خدمات دهی مناسب به مسافران و گردشگران است.

 

باقری اظهار داشت: لیست دفاتر خدمات مسافرتی استان به سازمان حمل ونقل وپلیس راه استان ارسال می‌شود و اطلاعات لازم به این ارگان‌ها نیز اعلام شده است.

 

وی با بیان اینکه مسئولان دفاتر باید صلاحیت لازم را داشته باشند، گفت: معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان و ارائه خدمات مناسب به گردشگران از وظایف مهم دفاتر خدماتی است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در راستای کنترل و نظارت بهتر استفاده از اتوبوس‌های دارای سامانه هوشمند ضروری است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان