//
کدخبر: ۳۵۰۵۱۴ //
در هفته بزرگداشت مقام معلم انجام گرفت؛

تجلیل از ۱۸ معلم برجسته استانی و یک معلم سرآمد کشوری در کرمانشاه

از ۱۸ معلم برجسته استانی و یک معلم سرآمد کشوری در هفته بزرگداشت مقام معلم در کرمانشاه تجلیل شد‌.

تجلیل از ۱۸ معلم برجسته استانی و یک معلم سرآمد کشوری در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم تجلیل از ۱۹ معلم سرآمد استانی و کشوری با حضور استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیران و مسئولین استانی کرمانشاه امروز (۱۸ اردیبهشت ماه) برگزار است.

سلمان محمدی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تبریک هفته معلم اظهار کرد: تقدیر و تجلیل از مقام معلم مختص به هفته معلم نیست و در همه ایام سال باید شان و منزلت معلم حفظ شود.  

وی افزود: در فرایند ارزشیابی معلمان کشوری ۱۷ معلم سرآمد کشوری معرفی شدند که یکی از آنها خانم زهرا جلیلیان از استان کرمانشاه بود، همچنین ۱۸ معلم از استان کرمانشاه نیز به عنوان معلمان برجسته انتخاب شدند که امروز از آنها تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد: در برنامه‌ریزی انجام گرفته، خانم جلیلیان معلم سرآمد کشوری، سه‌شنبه با رییس‌جمهور دیدار خواهد کرد و چهارشنبه‌ نیز به حضور رهبر مقام معظم رهبری خواهد رسید.

دکتر محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: نقشه راه ما در آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است که باید بر اساس این سند تحول حرکت کنیم. 

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: معلمان استان کرمانشاه چه در پیروزی انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی نقش بسزایی در تعلیم و تربیت داشتند که در این میان ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۴ هزار معلم شهید  نیزتقدیم این نظام و انقلاب شد و در ایام کرونا و پس از حضوری شدن کلاسها نیز معلمین خوش درخشیدند و امروز با حضور صددرصدی دانش‌آموزان در مدارس مواجه هستیم.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان گفت: امروز انسجام و هماهنگی بین مجلس، دولت و آموزش‌و پرورش ایجاد شده و نشانه این همدلی به زودی عیان می‌شود و مشکلات حل خواهد شد که معلمین فقط دغدغه تعلیم و تربیت داشته‌ باشند.

photo_2022-05-08_12-49-47 (2)

photo_2022-05-08_12-49-47 (3)

photo_2022-05-08_12-49-47

photo_2022-05-08_12-49-49 (2)

photo_2022-05-08_12-49-49

 

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان