//
کدخبر: ۳۴۷۴۲۴ //
مدیرکل ثبت احوال استان:

صدور ۱.۳ میلیون "کارت هوشمند ملی" در کرمانشاه/ ۲۰ هزار کارت "دپو شده" داریم

کرمانشاه مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از صدور یک میلیون و 385 هزار کارت هوشمند ملی در استان خبر داد.


صدور 1.3 میلیون "کارت هوشمند ملی" در کرمانشاه/ 20 هزار کارت "دپو شده" داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق خدادادی‌تعداد واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در استان را یک میلیون و 650 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد تاکنون بیش از یک میلیون و 588 هزار نفر درخواست داده اند.

وی افزود: از تعداد درخواست های داده شده هم تاکنون برای یک میلیون 385 هزار نفر کارت هوشمند ملی صادر شده است.

خدادادی خاطرنشان کرد: 20 هزار کارت هوشمند ملی هم صادر شده، اما صاحبان آنها برای دریافتشان هنوز مراجعه نداشته اند و این کارت ها در ادارات ثبت احوال استان دپو شده است.

وی با اشاره به ثبت درخواست 60 هزار و 232 نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی در سال گذشته، گفت: طی این مدت نیز برای 76 هزار و 232 نفر کارت هوشمند ملی صادر شده است.

خدادادی با بیان اینکه هنوز حدود  200 هزار نفر که درخواست کارت داده اند در صف انتظار جهت صدور کارت هستند، گفت: برای این افراد کُدرهگیری صادر شده و با این کُد تمام کارهای بانکی و اداری و... آنها تا زمان صدور کارت قابل انجام است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه کارت هوشمند ملی برای افراد بالای 15 سال صادر می شود، از افراد باقی مانده خواست که هرچه سریعتر برای ثبت نام و دریافت این کارت اقدام کنند.

وی افزود: امیدواریم با توجه به فعالیت شرکت ایرانی در تولید کارت هوشمند ملی امسال بتوانیم شتاب بیشتری به صدور کارت های جدید بدهیم

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان