//
کدخبر: ۳۴۷۱۲۱ //
مدیر امورسینمایی حوزه‌هنری استان کرمانشاه:

سینما پیروزی کرمانشاه خودرویی می‌شود/حضور ۱۴ هزار مخاطب در سینماهای استان طی سالجاری

مدیر امورسینمایی‌حوزه‌هنری استان کرمانشاه از خودرویی شدن سینما پیروزی در این شهرستان خبر داد.


 سینما پیروزی کرمانشاه خودرویی می‌شود/حضور ۱۴ هزار مخاطب در سینماهای استان طی سالجاری
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد جواد کنجوری مدیر امورسینمایی حوزه‌هنری استان کرمانشاه در نشست خبری که امروز (۲۴ فروردین ماه) برگزار شد از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار برای احیا و راه‌اندازی دوباره سینما پیروزی خبر داد و گفت: در صورت موافقت این سرمایه‌گذار، سینما پیروزی به مجتمع سینمایی تفریحی تبدیل خواهد شد و تا زمان موافقت قصد داریم سینما خودرویی را در این مکان راه‌اندازی نماییم، بدین‌صورت که سرنشینان با خودرو می‌توانند وارد سالن شده و فیلم را از درون اتومبیل خود مشاهده نمایند.

وی با اشاره به تعطیلی سینما بهمن شهرک دولت‌‌آباد کرمانشاه نیز گفت: درصددیم با رایزنی‌های انجام گرفته این سینما را مجددا راه‌اندازی کنیم همچنین قصد داریم سه سینما در شهرستان‌های پاوه، هرسین و اسلام‌آباد را احیا نماییم.

وی میزان فروش سینماهای کرمانشاه از ابتدای سال تا‌کنون را ۳۶۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود:از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ هزار مخاطب از سینماهای کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

مدیرامورسینمایی‌حوزه هنری استان کرمانشاه در ادامه گفت: سال گذشته نیز ۹۸ هزار مخاطب در سینماهای استان حضور یافتند و میزان فروش بلیط این سینما هم یک‌ میلیارد‌و ۶۵۰‌‌میلیون‌تومان‌بود.IMG_20220413_163731_889

 وی یادآور شد:طی مدتی که به دلیل شرایط کرونا سینماها تعطیل بودند حدود یک میلیارد تومان هزینه اجاره‌بها مراکز جانبی‌صرف بازسازی سینما شد.

این مسئول همچنین تعداد مخاطبان سینما در جشنواره فیلم فجر را ۳۸۴۰ نفر عنوان کرد و یادآور شد:میزان فروش بلیط در سه سینما فرهنگ، آزادی و بیستون یک میلیارد ریال بوده است.

 

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۱۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان