//
کدخبر: ۳۴۵۳۱۵ //
شهردار سمنان مطرح کرد:

عزم جدی شهرداری در تکمیل پروژه های ناتمام

شهردار سمنان از تکمیل پروژه‌ های نیمه تمام عمرانی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی در سال جدید نام برد.

عزم جدی شهرداری در تکمیل پروژه های ناتمام
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان در اولین جلسه شورای مدیران در سال جدید که صبح شنبه برگزار شد گفت : بسیاری از پروژه های عمرانی که از سال های گذشته به دلیل کمبود اعتبار نیمه تمام مانده اند باید در سال جدید به نقطه قابل قبولی از لحاظ پیشرفت عمرانی برسند . 

مرتضی نژاد با تاکید بر عزم جدی شهرداری در تکمیل این پروژه ها ، اظهار داشت: چند پروژه مهم دیگر در راستای پیشرفت شهر برای سال جدید تعریف شده که تونل بهشت از مهمترین آنهاست . 

وی با اشاره به مشکلات ترافیک شهر حدفاصل میدان سعدی تا میدان عدالت ، ایجاد این تونل را بسیار راهگشا دانست و افزود : کارهای مطالعاتی این تونل بزودی آغاز می شود . 

شهردار سمنان افزود : شهرداری‌ها در سراسر کشور در شرایط مالی نامساعدی به سر می‌برند و  باید با  هنر مدیریت ، شرایطی را فراهم کرد تا ضمن افزایش آبادانی شهر ، اجرای پروژه های عمرانی با حداقل هزینه انجام شود . 

مرتضی نژاد کاهش درآمد شهرداری به دلیل مشکلات اقتصادی، رکود ساخت و ساز و همچنین افزایش بی رویه هزینه ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد : مدیریت هزینه و ایجاد درآمد پایدار از اصلی ترین وظایف سازمان ها و واحدهای زیر مجموعه شهرداری در سال  جدید می باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان