//
کدخبر: ۳۴۳۱۲۱ //
شهردار سمنان خبر داد :

تکمیل ۷۵ درصد از شبکه فاضلاب شهری سمنان

شهردار سمنان گفت : با لوله گذاری های جدید و بروز رسانی مجموعه تصفیه خانه فاضلاب شهری جنوب سمنان توسط شهرداری ، ۷۵ درصد از شبکه فاضلاب شهری سمنان تکمیل شده و تا پایان ۱۴۰۲ به بهره برداری کامل می رسد .

تکمیل ۷۵ درصد از شبکه فاضلاب شهری سمنان
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان در حاشیه بازدید از روند لوله گذاری شبکه فاضلاب شهری سمنان گفت :  از سال گذشته شهرداری سمنان طی قرارداد با شرکت آب و فاضلاب ، متعهد گردید که ۸۰ کیلومتر از خط لوله باقیمانده شبکه فاضلاب شهری را کامل کند که تا به حال ۱۰ کیلومتر از این خط لوله انجام شده و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۲ کل شبکه فاضلاب شهری سمنان کامل شود. 

مرتضی نژاد با اشاره به نصب بیش از ۱۰۰۰ انشعاب فاضلاب نصب شده برای شهروندان ، اظهار داشت : طی قرارداد مذکور ، شهرداری سمنان در ازای ۸۰ کیلومتر و ۳۷۵۰۰ انشعابی که نصب می کند ۲۲ سال از آب پساب  فاضلاب شهری بهره مندی دارد . 

وی تکمیل ۷۵ درصد از شبکه فاضلاب شهری سمنان را یادآور شد و افزود : بروز رسانی مجموعه تصفیه خانه فاضلاب شهری جنوب سمنان توسط شهرداری انجام شده و با انتقال پساب ها به تصفیه خانه جنوب شهر و تصفیه آن، می توان از آب خروجی آن برای فضای سبز (برای درختانی که غیر مثمر هستند) و صنعت بهره گرفت  . 

شهردار سمنان با تشکر از شهروندان بابت صبوری در اجرای این طرح ، اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۱۴۰۲ و با تکمیل مجموعه شبکه فاضلاب شهر و با بهره گیری از آب های تصفیه شده ، به یکی از بزرگترین دغدغه های مدیریت شهری و به همان سطح در تمامی مناطق شهری، که همانا خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات اساسی و زیرساختی است پاسخ داده شود .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۱۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان