//
کدخبر: ۳۴۳۹۶۲ //
شهردار مطرح کرد:

افزایش نشاط شهروندی با المان های نوروزی سمنان

شهردار سمنان گفت : المان های شهری موجب ایجاد حس خوبی از نشاط و آرامش در شهروندان می شود.

افزایش نشاط شهروندی با المان های نوروزی سمنان
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان در حاشیه بازدید از مراحل نصب المان های بهاری سمنان به خبرنگار ایمنا گفت : المان های شهری همواره تداعی کننده خاطره ای خوش یا ایجاد حس خوبی از نشاط و آرامش برای شهروندان است که علاوه برزیبایی دارای مفهومی عمیق هستند که می توانند به نمادهای جذاب شهری تبدیل شوند . 

مرتضی نژاد با تقدیر از فعالیت های فشرده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سمنان در ساخت و نصب المان های نوروزی ادامه داد : با نصب المان های نوروزی در سال های اخیر  توسط شهرداری و بازخوردی که شهروندان از طرق مختلف ارائه داده اند مشخص شده است که این المان ها به رضایتمندی شهروندان و بهبود کیفیت محیط شهری کمک می کند. 

وی به آذین بندی خیابان های شهر نیز اشاره داشت و افزود : استقاده از رنگ های شاد در آذین بندی به همراه نورپردازی های شبانه و نصب المان های نوروزی همراه با کاشت گل در معابر شهر که توسط شهرداری انجام شده است ، نوروز بسیار متنوع و شادی را در سطح شهر خلق می کند . 

شهردار سمنان با اشاره به فعالیت های ستاد استقبال از بهار شهرداری ، بر گذاشتن احترام به سلیقه شهروندان در خلق المان ها تاکید کرد و افزود : در خلق آثار هنری بویژه ساخت المان ها جدا از نکات و دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی، به هویت شهر هم توجه ویژه گردد .

photo_2022-03-14_11-03-44

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان