//
کدخبر: ۳۴۵۱۳۵ //

۳ شهرستان در استان اصفهان رنگ قرمز کرونایی به خود گرفتند

طبق آخرین گزارش رنگ‌بندی کرونایی استان اصفهان، شهرستان‌های خوانسار، سمیرم و شهرضا هم در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

۳ شهرستان در استان اصفهان رنگ قرمز کرونایی به خود گرفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق آخرین گزارش رنگ‌بندی کرونایی استان در ششم فروردین، هر چند 2 شهرستان آبی شده و سه شهرستان نارنجی هم زرد شدند ولی متاسفانه رنگ‌بندی برخی شهرستان‌ها نشان از صعود کرونا و افزایش شهرستان‌های قرمز دارد.

بر این اساس در حال حاضر دو شهرستان برخوار و نجف‌آباد در وضعیت آبی، شهرستان‌های اردستان، اصفهان، تیران و کرون، خمینی‌شهر، دهاقان، شاهین‌شهر، فلاورجان، گلپایگان، لنجان و مبارکه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

همچنین شهرستان‌های بویین و میاندشت و خور که زرد بودند متاسفانه به رنگ نارنجی تبدیل شدند و همچنین شهرستان‌های چادگان، فریدن، فریدونشهر و نایین در وضعیت نارنجی هستند، شهرستان‌های خوانسار، سمیرم و شهرضا هم در وضعیت قرمز قرار دارند.

در حال حاضر دو شهرستان آبی، 10 شهرستان زرد، 6 شهرستان نارنجی و 3 شهرستان قرمز گزارش شده‌اند که امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تکمیل واکسیناسیون و عدم عادی انگاری هر چه زودتر نقشه کرونایی یک دست سفید شود و شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

92 مبتلای جدید کرونا در اصفهان شناسایی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  با اشاره به شناسایی موارد مثبت ابتلای قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: در این بازه زمانی 652 مورد نمونه گرفته شده که از این میزان 92  نمونه مثبت اعلام شده است.

وی افزود: در حال حاضر با بستری 72 بیمار جدید کرونایی و ترخیص 44 بهبود یافته، تعداد بیماران کرونایی بستری شده به 299 نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رسیده که از این میزان 64 بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت ویژه در حال درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان میزان موارد فوتی ناشی از کرونا در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در 24 ساعت گذشته به ثبت رسیده، گفت: 4 فوتی گزارش شده که 2 مورد قطعی و 2 مورد مشکوک به کرونا بوده‌اند.

عقدک ادامه داد: تعداد موارد ابتلای قطعی و مشکوک کرونا یک میلیون و 431 هزار و 186 نفر بوده که از این تعداد 483 هزار و 432 مورد ابتلای قطعی آنها به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: 202 هزار و 47 نفر کل بستری‌های کرونایی بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را تشکیل دادند که 136 هزار  و 429 بیمار بهبود یافتند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به کل فوت شدگان قطعی از ابتدا تا کنون، اظهار داشت:11 هزار و 584 فوتی قطعی و 6 هزار و 601 فوتی مشکوک از ابتدا تا کنون گزارش شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان