//
کدخبر: ۳۴۴۷۲۰ //

دیدار نوروزی استاندار و فرمانده مرزبانی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه

در نخستین روز از سال ۱۴۰۱ ، استاندار کرمانشاه و فرمانده و پرسنل مرزبانی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

دیدار نوروزی استاندار و فرمانده مرزبانی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه ضمن تبریک فرا‌رسیدن سال جدید با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نبایستی شعار سال فقط بر روی سربرگ‌ها و تابلو‌ها بیاید بلکه مسئولین باید درصدد اجرایی شدن آن باشند.

 آیت الله “مصطفی علما”  برنامه‌ریزی و سیاستگذاری جهت تحقق شعار سال  ۱۴۰۱  “تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین”  را توسط مسئولین ارشد کشوری و استانی مهم برشمرد و ادامه داد:  اگر این شعار ‌با برنامه‌ریزی و تلاش پیگیری شود می تواند علاوه بر پیشرفت بخش‌های گوناگون در کشور مشکلاتی همچون بیکاری را که استان کرمانشاه به شکل جدی به آن گرفتار است را بر طرف سازد.

وی همچنین بروکراسی موجود در ادارات را یکی از موانع تولید بر شمرد و خواستار تسهیل در امر اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان شد.

در ادامه  استاندار کرمانشاه اظهار داشت: قطعا در سال جدید همه دستگاه‌های دولتی موظف هستند که بر اجرایی شدن شعار سال و تقویت فرهنگ تلاش و کوشش اهتمام ورزند.

“بهمن امیری مقدم” افزود: بعضی از سیاستگذاری‌های گذشته در استان  مانع از حمایت‌های واقعی از تولید می‌باشد که بایستی  نسبت به رفع آنها اقدام شود.

photo_2022-03-21_19-46-22

 در ادامه دیدارهای نوروزی فرمانده و پرسنل مرزبانی نیز با حضرت آیت الله علماء دیدار کردند.

 آیت الله علماء ضمن تبریک سال نو اظهار کرد : امنیت امروز ما به خصوص در مرزها نتیجه جانفشانی‌ها و رشادت‌های شبانه‌روزی مرزبانان غیور و مقتدر است که با جان خود از حریم کشور دفاع می کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان