//
کدخبر: ۳۴۰۵۹۳ //
استاندار کرمانشاه:

سهم استان‌هایی که تسهیلات تبصره ۱۸ را نمی‌خواهند به کرمانشاه اختصاص دهید

استاندار کرمانشاه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خطاب به وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: سهم استان‌هایی که تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ را نمی‌خواهند به کرمانشاه اختصاص دهید.

سهم استان‌هایی که تسهیلات تبصره ۱۸ را نمی‌خواهند به کرمانشاه اختصاص دهید
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن امیری مقدم استاندار  کرمانشاه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور معاونین وزارت امور اقتصاد و دارایی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی، صنعت و معدن و  در ارتباط تصویری با «خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز( ۲۱ بهمن‌ماه )در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: تعداد مصوبات در نشست شورای گفتگو مهم نیست اقدامی که انجام می‌گیرید و سودی که برای مردم دارد مهم است.

وی با توجه به نرخ بیکاری در استان و رتبه اول معرفی به کشور در زمینه دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ نیز گفت: از محل سرمایه ملی سهم استانهایی دیگر که این تسهیلات را نمی‌خواهند بصورت ویژه به استان کرمانشاه اختصاص دهید.

مقام ارشد استان تصریح کرد: به واسطه شرایط خاص استان کرمانشاه در زمان دفاع مقدس امروز در استان مستحق دریافت کمک همه‌جانبه از سوی دولت هستیم که مشکل بیکاری ۵۰ ساله کرمانشاه مرتفع گردد و در این زمینه استان کرمانشاه را از پرداخت مالیات معاف نمایید تا مشوقی برای حضور سرمایه‌گذاران در استان باشد.

امیری مقدم مرز پرویز خان را زیبنده استان و کشور ندانست و گفت: بی انظباطی‌ها و بی‌توجهی به این مرز مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده است که اصلاح و احصا موانع در بانک‌ها، سازمان صنعت و معدن و گمرک می‌تواند کارساز باشد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان