//
کدخبر: ۳۳۹۷۰۵ //
در نشست خبری استاندار کرمانشاه با اصحاب رسانه عنوان شد؛

از بیان آن چه به استان ضربه می‌زند پرهیز کنید/ انقلاب ایران باعث بیداری دنیا شده است

استاندار کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از بیان آن چه به استان ضربه می‌زند پرهیز کنید.


از بیان آن چه به استان ضربه می‌زند پرهیز کنید/ انقلاب ایران باعث بیداری دنیا شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

"بهمن امیری مقدم" استاندار کرمانشاه در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز‌ (۱۲بهمن‌‌ماه )در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهدای انقلاب برای پاسداری و حفاظت از این مرز و بوم از خونشان گذشتند ما نیز برای ماندگاری این انقلاب باید از وجودمان مایه بگذاریم.

وی روایت گری انقلاب را تکلیف اساسی همه مردم دانست و گفت: این انقلاب باعث بیداری دنیا شده و عزت و اقتدار ما را به جهانیان نشان داده پس باید آن را به نسل جوان منتقل نماییم.

امیری مقدم شهید سلیمانی را مظهر شهامت، از‌خودگذشتگی و ایثار دانست و خاطر نشان کرد: اگر این انقلاب نبود امروز نمی‌توانستیم با توجه به اینکه استکبار در مقابل ماست همچنان بایستیم و جشن انقلاب را برپا نماییم.

استاندار کرمانشاه در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به ترفندهای دشمنان گفت: دشمنان انقلاب همواره سعی دارند استان را نا‌‌امن جلوه دهند و امید به زندگی را از مردم سلب نمایند که در این زمینه خبرنگاران و اصحاب رسانه با القا امید و تقویت سرمایه‌های اجتماعی می‌توانند نقش به سزایی در این زمینه داشته باشند.

 مقام ارشد استان در ادامه تصریح کرد: از بیان آنچه به استان لطمه می‌زند پرهیز نمایید و به خاطر رشد و ارتقا، استان کرمانشاه را خوب معرفی کنیم و اگر کسی امنیت، آرامش و آسایش را فدای خواسته‌‌های خود نماید در حق مردم ظلم کرده است.

امیری مقدم در ادامه با اشاره به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر علت تاخیر در انتصاب مدیران  استان در دولت جدید گفت: هم آبروی مدیران دولت قبل هم مدیرانی که می‌خواهند جایگزین شوند برایم مهم است، به دنبال مدیرانی هستم که انسانهایی انقلابی، پاکدست، توانا، متخصص، مستعد، مردم دار و مردم دوست باشند که با اندکی صبر محقق خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به کلنگ زنی  برخی پروژه‌های انجام نشده در استان نیز گفت: از این پس شاهد کلنگ زنی هیچ پروژه‌ای در استان نخواهیم بود بلکه شروع عملیات اجرایی را اعلام خواهیم کرد که مردم شروع به کار را ببینند.

وی افزایش مراجعات مردم در ملاقات‌های عمومی را ضعف مدیران دانست و گفت: اگر مدیران فرایند کاری خود را درست انجام دهند تعداد مراجعین زیاد نخواهد بود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به انتصاب مدیران استانی نیز گفت: راضی به انتصاب مدیرانی که بدون اجازه من منصوب شده‌اند نیستم و این مدیران را نمی‌پذیرم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان