//
کدخبر: ۳۴۴۴۲۱ //

مردم نگران میوه شب عید نباشند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به تامین کالاهای اساسی به میزان لازم در سطح استان، گفت: مردم به هیچ عنوان نگران میوه شب عید نباشند.

مردم نگران میوه شب عید نباشند
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمد دهنوی در  گفت و گویی در حاشیه بازدید از روند ذخیره و توزیع میوه شب عید و کالاهای اساسی در شرق استان گلستان با اشاره به اینکه از ابتدای صبح بازدید ها را از شهرستان کلاله آغاز کرده ایم، اظهار کرد: نظارت بر بازار و جلوگیری از التهاب در شب عید یکی از رسالت هایی است که به صورت جدی در این روزها دنبال می شود.

وی با بیان اینکه مردم استان گلستان به هیچ وجه نباید نگران تامین کالاهای اساسی باشند، افزود: میوه شب عید نیز به میزان کافی و با قیمت مصوب و مناسب در اختیار مردم عزیز قرار میگیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه تا این لحظه هیچ کمبودی در سطح استان گلستان گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: انبارهای ما به میزان لازم میوه و کالای اساسی را در خود جای داده است تا مردم با خیال راحت به خرید خود بپردازند.

دهنوی از اندیشیدن تمهیدات لازم برای توزیع مناسب اقلام در ماه مبارک رمضان در سطح استان گلستان خبر داد و گفت: تمامی مراکز توزیع اقلام اساسی اگر فراتر از سهمیه هم‌نیاز به کالا داشتند به صورت شناور سهمیه ای در هر شهرستان در نظر گرفته شده‌است.

وی با اشاره به اینکه در عرضه دولتی تخم مرغ، مرغ، برنج، شکر و میوه در سطح استان هیچ مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: تاکید کرده ایم که مدیران شهرستان ها نگویند نداریم و ... بلوه سریعا تدبیر کرده و کالای اساسی لازم را جایگزین کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۴۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان