//
کدخبر: ۳۴۰۲۷۱ //

نجات جان مادر باردار با ۸۰ درصد درگیری ریه در زنجان/ بیمار واکسن کرونا تزریق نکرده است

مادر باردار در هفته 25 بارداری با بیش از 80 درصد درگیری ریه بهبود یافته و در آستانه انتقال به بخش مد نظر برای این بیماران قرار گرفته است.

نجات جان مادر باردار با 80 درصد درگیری ریه در زنجان/ بیمار واکسن کرونا تزریق نکرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

تغییر وضعیت رنگ‌های کرونایی زنگ خطر را برای سلامت همه آحاد جامعه به صدا درآورده است.

خبرهای افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا نوعی خطر محسوب می‌شود که گویا جامعه تصمیم به نادیده گرفتن آن گرفته است، از این رو است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی خیلی جدی گرفته نمی‌شود.

اما در این میان شنیدن خبرهایی از نوع نجات جان انسان‌ها از جمله مادران باردار نوعی امید را در بین کادر درمان از جمله بخش‌های ویژه که اغلب با بیماران بدحال سروکار دارند  ایجاد می‌کند شنیدن خبر نجات جان مادر  20 ساله در هفته 25 بارداری با درگیری بیش از ۸۰ درصد ریه خبر امیدوار کننده‌ای است که پرستار بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان به ما داد.

بهنام فتاحی با بیان اینکه این مادر باردار از تاریخ 9 بهمن در بیمارستان بستری بوده و به دلیل شدت درگیری در وضعیت بدی قرار گرفته بود، افزود: با لطف خدا و تلاش بی‌وقفه کادر درمان این مادر باردار در حال حاضر بهبود یافته و در آستانه انتقال به بخش مد نظر برای این نوع بیماران است.

وی ادامه داد: این مادر باردار واکسن کرونا تزریق نکرده است.

پرستار بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان با اشاره به اینکه از آغاز شیوع کرونا به صورت داوطلبانه در این بخش فعالیت کرده و دو بار هم به ویروس کرونا مبتلا شده است، ادامه داد: در اوایل شیوع کرونا در بیمارستان ولی‌عصر فعالیت می‌کردم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان