//
کدخبر: ۳۴۰۲۴۴ //

لغو مراسم "اعتکاف" را در کرمانشاه بخاطر امیکرون

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از لغو برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در استان به دلیل شیوع موج جدید بیماری کرونا خبر داد.

لغو مراسم "اعتکاف" را در کرمانشاه بخاطر امیکرون
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: باتوجه به شیوع موج جدید کرونا و احتمال ابتلای مردم به این بیماری در فضاهای بسته و پرجمعیت مساجد و ضرورت حفظ سلامت معتکفان و همچنین باتوجه به تاکید مسوولان حوزه بهداشت و درمان استان، بنا به تصمیم ستاد کرونای استان، مراسم اعتکاف در هیچ کدام از شهرهای استان برپا نمی‌شود.

احمدی با اشاره به سرعت بالای شیوع  سویه جدید بیماری کرونا تحت عنوان اّمیکرون، گفت: سلامت مومنین از هر چیزی مهمتر است، لذا برای حفظ سلامت مردم امسال این مراسم معنوی در استان برگزار نخواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف هرساله از ۱۳ تا ۱۵ رجب همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) در مساجد کرمانشاه و سراسر کشور برگزار می‌شد، یادآور شد: امسال برای سومین سال متوالی مراسم معنوی اعتکاف در مساجد استان کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

وی به مومنان توصیه کرد: ایام البیض ماه رجب را روزه بگیرند و اعمال مربوط به این روزها را در منزل انجام دهند.

 وی در ادامه اشاره‌ای هم به تعطیلی دو هفته‌ای برگزاری مراسم معنوی در مساجد استان داشت و گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم از امروز(18 بهمن) به مدت دو هفته هیچ نوع مراسمی در مساجد استان برگزار نمی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان