//
کدخبر: ۳۳۹۹۵۴ //
شهردار سمنان :

کارآمدی شهرداری در گرو موفقیت روابط عمومی است

شهردار سمنان گفت: موفقیت روابط عمومی در کارآمدی و موفقیت شهرداری تاثیر بسیار زیاد داشته و مدیران شهری باید به ارتقای جایگاه روابط عمومی کمک کنند.

کارآمدی شهرداری در گرو موفقیت روابط عمومی است

خبرگزاری فرتاک نیوزدر گزارش با سید علی مرتضی نژاد در نشست مدیر و کارشناسان مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری گفت :

امروزه روابط عمومی ، نقشی بسیار مؤثر دربهبود وضعیت سازمان وایجاد تعامل بین شهرداری و دیگر سازمان ها و مخاطبان دارد.

مرتضی نژاد با تاکید بر اینکه روابط عمومی شهرداری، حلقه ارتباطی میان شهرداری‌ و افکار عمومی محسوب می‌شود ادامه داد : روابط عمومی در مدیریت شهری باید در اطلاع‌رسانی صحیح و سریع طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری‌ و پدید آوردن زمینه مشارکت شهروندان در برنامه‌های شهرداری به‌طور شبانه‌روزی فعال باشد .

وی با اشاره به لزوم تغییر نگاه مدیران شهری به جایگاه روابط‌ عمومی‌ها گفت : مدیران شهری باید به این مطلب واقف باشند که روابط عمومی دیگر تبلیغ و ارتباط یکطرفه نیست، بلکه فرآیند مذاکره و تعامل با مخاطبان و شهروندان است.

شهردار سمنان با بیان اینکه سازمانی موفق است که روابط عمومی کارآمد و موفق داشته باشد، اظهار داشت: موفقیت روابط عمومی در کارآمدی و موفقیت شهرداری تاثیر بسیار زیاد داشته و مدیران شهری باید به ارتقای جایگاه روابط عمومی در منطقه و سازمان خود کمک کنند که در این زمینه ، نیازمند مدیران ارتباط گرا و پاسخگو هستیم .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان