//
کدخبر: ۳۳۸۹۷۷ //
مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه خبر داد؛

پرداخت تسهیلات چشم پزشکی در قالب کالا کارت بانک مهر ایران در کرمانشاه

بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه با انعقاد تفاهم‌نامه‌ با یکی از چشم پزشکان حاذق کرمانشاهی تسهیلاتی در قالب کالا کارت به بیماران پرداخت می‌نماید.

 پرداخت تسهیلات چشم پزشکی در قالب کالا کارت بانک مهر ایران در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا نجفی شعاع اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در تمامی مشکلات همواره در کنار مردم خدمت رسانی کرده است و با توجه به مشکلات معیشتی جامعه کارتی با عنوان کالاکارت  را جهت کمک به مردم طراحی کرد که تاکنون تسهیلات بسیاری را در قالب‌ خرید مایحتاج ضروری،خرید لوازم خانگی، پرداخت شهریه‌های آموزشی، هزینه تعمیرات اتومبیل و ارائه خدمات دندانپزشکی انجام داده است.

وی افزود: خرید با کالا کارت بانک مهر ایران بدون افزودن سود و با قیمت واقعی انجام می‌گیرد.

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با انعقاد تفاهم نامه‌ای که امروز با دکتر جلیل امیدیان فوق تخصص جراحی چشم بسته شد بیمارانی که در زمینه انجام عمل‌های جراحی، لیزیک، آب مروارید، ناخنک و سایر بیماری‌های چشمی نیاز به عمل و جراحی داشته باشند با مراجعه به مطب و انجام معاینات و آزمایشها می‌توانند پس از دریافت معرفی نامه به کلیه شعب بانک مهر ایران در کرمانشاه مراجعه و تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت نمایند.

نجفی شعاع تصریح کرد: تسهیلات چشم پزشکی در بانک مهر ایران با بازپرداخت شش ماه، ۱۲ ماهه و ۱۸ ماهه بر اساس نظر پزشک و تمکن مالی بیمار با سود دو، و چهار درصد همچنین ضمانت یک نفر ارائه می‌گردد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح در تمامی بانک‌های قرض‌الحسنه سراسر کشور در حال انجام است و فقط مختص به استان کرمانشاه نیست و با رایزنی‌های انجام گرفته قصد داریم خدمات کالا کارت به مشتریان را افزایش دهیم.

در ادامه این جلسه دکتر جلیل امیدیان فوق تخصص جراحی چشم نیز اظهار کرد: همواره در طول مدت خدمتم آرزو داشتم مسائل مالی بین بیمار و پزشک مطرح نشود.

وی افزود: بسیاری از بیماری‌های چشمی از قبیل دوربینی، نزدیک بینی، ضایعه چشم و... با عمل لیزیک رفع می‌شود اما مردم به دلیل، شرایط سخت اقتصادی از این عمل‌ها محروم هستند و توانایی پرداخت مخارج آن را ندارند که بانک مهر ایران با انجام این طرح وارائه تسهیلات در قالب کالا کارت می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات مردم را مرتفع نماید.

photo_2022-01-25_14-27-57

photo_2022-01-25_14-27-58

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان