//
کدخبر: ۲۳۱۳۰۳ //
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه خبر داد :

پرداخت ۲۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مردم استان کرمانشاه

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه با اشاره به دوازده سال خدمت به عامه مردم گفت : از زمان افتتاح بانک تاکنون به 212 هزار کرمانشاهی وام قرض الحسنه برابر 20 هزار میلیارد ریال پرداخت شده که نزدیک به یک چهارم این مبلغ یعنی 4.6 میلیارد ریال تنها در 9 ماه اخیر بوده است.

پرداخت 20 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مردم استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران در نشستی که به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد گفت : اولویت و برنامه اصلی بانک پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و بدون سود به اقشار متوسط و ضعیف جامعه است که خوشبختانه توانسته ایم با پرداخت 4.6 میلیارد ریال در 9 ماه با متوسطه روزانه 19 میلیارد ریال در استان روند دسترسی مردم به این وام های ارزان قیمت را فراهم نماییم . وی ادامه داد بانک با احترام به عقاید تمامی مذاهب اسلامی کارمزد دریافتی صفر الی 4% دریافت می کند که به انتخاب خود مشتری است و برای اولین بار میان بانک های جمهوری اسلامی ایران در مناطق اهل سنت تسهیلات بانک با تغییر شرایط با کارمزد 0% پرداخت می شود .

_MG_9917

نجفی شعاع ادامه داد : بانک قرض الحسنه مهر ایران توانست راه صد سال سایر بانک ها را در دوازده سال طی کند و عنوان های بین المللی سومین بانک برتر اسلامی به انتخاب موسسه بنکر و کسب نخبه اقتصادی دنیای اسلام به انتخاب موسسه OIC را کسب کند. وی شفافیت مالی و همراهی با مردم را راز موفقیت بانک دانسته و گفت : بانک قرض الحسنه مهر ایران در سه سال گذشته توانسته به عنوان اولین بانک مجمع سالیانه خود را بدون هیچ بند بازرسی بانک مرکزی برگزار کرده و در صدر بانک های شفاف کشور قرار گیرد.

 این مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران دسترسی آسان به خدمات بانکی و نحوه محاسبه امتیاز همچنین عملیاتی نمودن روش های منحصر به فرد بانکداری الکترونیک را از جمله ویژگی های نوین بانک دانسته و گفت : در بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توسعه بانکداری الکترونیک و تحقق بانکداری بدون کاغذ برنامه های اصلاح ساختار الکترونیکی کردن عملیات اجرایی بانک و ایجاد یک بانک تمام الکترونیک، سامانه ها، ابزارها و امکاناتی شامل: تهیه اسناد و فرم های دیجیتالی،آرشیو الکترونیکی اسناد، اتصال به سامانه ثبت احوال و احراز هویت بیومتریک، استفاده از پدهای امضای الکترونیک مشتریان، راه اندازی داشبورد ارزیابی عملکرد شعب و راه اندازی اتوماسیون اداری (چارگون) و همچنین گسترش خدمات بانکداری الکترونیک مانند افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین در کنار سایر خدمات موبایل بانک و اینترنت بانک فراهم شده است. با این اقدامات تمامی عملیات بانکی در این بانک به صورت غیر حضوری و بدون استفاده از کاغذ قابل انجام است. این امکان نقش بسزایی در حفاظت از محیط زیست، حذف رفت و آمدهای غیر ضروری و تسریع در ارائه خدمات بانکی به مشتریان ایفا می کند.

_MG_9918

نجفی شعاع با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و کمک به اشتغال محرومین گفت : پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، ازدواج ، درمان و حمایت از مددجویان سازمان های حمایتی و سازمان های مردم نهاد از جمله خدمات این بانک است که این امر به طورچشمگیری به بهبود شاخص های اقتصادی در جامعه کمک می کند. در چند سال اخیر با تعامل صورت گرفته با نهاد های حمایتی 36 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت ،  14 میلیارد ریال وام اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، 5 میلیارد ریال وام اشتغال مددجویان بهزیستی و چندین میلیارد ریال تسهیلات مربوط بنیاد مسکن مستضفعان ، اداره کل زندان ها ، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و... صورت گرفته و توانسته ایم وام های اشتغال زیادی با سقف 500 میلیون ریال را در اختیار افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی قرار دهیم و با حمایت صد در صدی اشتغال مددجویان این نهاد در صدر بانک های حامی مستضعفان قرار بگیریم.

_MG_9921

نجفی شعاع امتیاز با اشاره به امتیازات منحصر به فرد بانک گفت : بانک قرض الحسنه مهر ایران با 18.6% بالاترین درصد کفایت سرمایه در میان بانک های کشور را دارد، با 1% نسبت مطالبات به مصارف کمترین ریسک مطالباتی در میان بانک های کشور ، رتبه هفتم در میان بانک های سوده ایران ، بالاترین درصد رشد منابع در سه سال اخیر در میان سیستم بانکی (رشد کنونی 49% نسبت به پایان سال 97) دارا می باشد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران با 24 شعبه در استان کرمانشاه و 540 شعبه در سراسر کشور پرچم دار بانکداری نوین و بانکداری قرض الحسنه در حال خدمت رسانی به مردم جامعه می باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۳۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان