//
کدخبر: ۲۳۰۹۱۱ //
ماشااله رندیده در خطبه های قبل از نماز جمعه هرسین عنوان کرد:

انجام تمام عملیات بانکی در بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت غیر حضوری / هیچگونه ردیف اعتبار دولتی در این بانک تعریف نشده

رئیس شعبه شهرستان هرسین بانک قرض الحسنه مهر ایران در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز به اقدامات این بانک اشاره نمود.

انجام تمام عملیات بانکی در بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت غیر حضوری / هیچگونه ردیف اعتبار دولتی در این بانک تعریف نشده
به گزارش فرتاک نیوز،

سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین، ماشااله رندیده، رئیس شعبه هرسین بانک قرض الحسنه مهر ایران بود که در خصوص عملکرد این بانک که مصادف با دوازدهمین سالگرد تاسیس آن بود صحبت کرد.

وی در این خصوص گفت:  بانک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و مشارکت ده بانک در 22 آذر ماه 86 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار نمود و هم اکنون با بیش از 530 شعبه فعال و سه هزار پرسنل جوان و متخصص در سراسر کشور فعالیت میکند. سرمایه این بانک در سال جاری از 15 هزار میلیارد به 25 هزار میلیارد افزایش پیدا کرد و این مهم گام بلندی جهت پشتوانه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان است.

IMG_5368

رندیده در ادامه سخنان خود گفت: این بانک با شعار مهر ایران، گامی بزرگ در مسیر اشتغال های کوچک در مدت 12 سال فعالیت خود برداشته و با پرداخت  6 میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه از تسهیلات خرد نیز حمایت کرده است و با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی در راستای توانمند سازی و تقویت قشر های مختلف جامعه و همچنین تلاش برای فقر زدایی و رفع محرومیت های موجود به ویژه در مناطق کمتر برخوردار فعالیت میکند.

رئیس شعبه هرسین بانک قرض الحسنه مهر ایران  در ادامه افزود: هم اکنون بیش از 8 میلیون نفر در این بانک سپرده  گذاری کرده اند.

وی افزود: در سال 98 بالغ بر یک میلیون 500 هزار فقره وام قرض الحسنه پرداخت شده و پیش بینی میشود در پایان سال 98 این تعداد به دو میلیون فقره با اعتباری بالغ بر دویست هزار میلیارد ریال برسد که تا کنون 75 درصد آن محقق شده است.

رندیده در ادامه گفت: تمام منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران از محل جذب سپرده های مردمی میباشد و هیچگونه ردیف اعتبار دولتی برای آن تعریف نشده است.

وی در ادامه افزود در سال جاری دو موفقیت مهم در عرصه بین المللی توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران کسب گردید که برای نظام بانکی کشور مایه مباهات است. بر اساس آخرین رتبه بندی برترین موسسات مالی اسلامی در جهان که توسط نشریه بین المللی بنکر در سال 2018 انجام شده، مهر ایران به عنوان سومین بانک برتر اسلامی در سطح جهان شناخته شد، علاوه بر این جایزه "نخبه اقتصادی جهان اسلام" از سوی سازمان همکاری اسلامی نیز به این بانک اهدا گردید. اصلی ترین عوامل دست یابی به این دو موفقیت مهم عملکرد شفاف بانک و همچنین افزایش ارزش دارایی های بانک مبتنی بر عقود اسلامی است.

رندیده گفت : این یک ادعا نیست که تمام عملیات بانکی در بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت غیر حضوری انجام پذیر است، امروز مفتخرم به شما اعلام کنم مهر ایران با پیشتاز بودن در ارائه برخی خدمات الکترونیک برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور گامی مهم در تسریع فرایند ارائه خدمات به مشتریان خود و همچنین کمک به حفظ محیط زیست از طریق کاهش مصرف کاغذ و حذف مراجعات غیر ضروری مشتریان به شعب برداشته است، از جمله این کارها افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین، احراز هویت از طریق ابزارهای بیومتریک و همچنین بایگانی الکترونیکی پرونده ها گامی بلند به سوی بانکداری سبز برداشته است.

وی در پایان سخنان خود گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه دارای 24 شعبه در شهرهای کرمانشاه، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، قصر شیرین، گیلانغرب، روانسر، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، هرسین، صحنه، سنقر و گنگاور می باشد و تاکنون توانسته است بیش از 265 هزار نفر در این استان از خدمات این بانک استفاده  استفاده کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۹۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان