//
کدخبر: ۳۲۹۴۱۹ //

اهدا ۲۳۶ قلم تجهیزات بیمارستانی توسط بانک مهر ایران به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه

بانک قرض الحسنه مهر ایران ۲۳۶ قلم تجهیزات بیمارستانی را به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه اهدا کرد.

اهدا ۲۳۶ قلم تجهیزات بیمارستانی توسط بانک مهر ایران به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا نجفی شعاع مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در جلسه‌ای که امروز (۱۰ آبان) با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی،معاونین، اعضای مجمع خیرین استان و اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران طی دو مرحله در طرح شهید سلیمانی اقدام به اهدا تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی کرده است، که در مرحله اول بودجه اختصاص داده شده در کل کشور حدود ۱۳۰ میلیارد ریال برای خرید ۱۵ هزار قلم تجهیزات بیماران کرونایی بود که از این مبلغ سهم استان کرمانشاه ۵ میلیارد ریال برای خرید۳۴۰ قلم تجهیزات اهدایی در نظر گرفته شد.

وی افزود:امروز و در مرحله دوم بودجه اختصاص داده شده این طرح در کل کشور ۱۷۰ میلیارد ریال برای خرید حدود ۱۰ هزار قلم تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی تهیه شده که سهم استان کرمانشاه ۷ میلیارد ریال برای خرید ۲۳۶ قلم تجهیزات است.

نجفی شعاع تجهیزات خریداری شده را شامل ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز تک نفره، ۱۰۰ دستگاه پالس اکسیمتر، ۸۷ دستگاه ترمومتر حرفه‌ای،۲۳ دستگاه بارکد خوان و ۶ دستگاه ترالی اورژانس عنوان کرد.

مدیریت بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه تصریح کرد:  مجموعا در دو مرحله این طرح مبلغ ۱۲ میلیارد ریال و ۵۷۵ قلم تجهیزات مورد نیاز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهدا شده است.

نجفی شعاع با اشاره به زلزله سال ۹۶ کرمانشاه نیز گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران سه ساختمان مرکز بهداشت را نیز در شهرستان‌های  گیلانغرب و قصر‌شیرین احداث کرده است که هم اکنون آماده بهره‌برداری می‌باشد.

 وی در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به  پرداخت تسهیلات در طرح همیاران مهر بانک مهر ایران نیز بیان داشت: طی انعقاد تفاهم نامه‌ای با مجمع خیرین استان کرمانشاه، تا کنون حدود ۷۶۰  فقره تسهیلات به مبلغ ۴ میلیارد تومان در اختیار بیمارانی که از طرف مجمع خیرین استان معرفی گردیده‌اند قرار داده شده است.

نجفی شعاع در پایان گفت: انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کنار بانک قرض الحسنه مهر ایران حضور چشمگیری داشته باشند و با امضای تفاهم نامه‌های مختلف بتوانیم تسهیلاتی را در اختیار بیماران تحت پوشش دانشگاه و کادر درمان قرار دهیم.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

20

22

24

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان