//
کدخبر: ۳۳۸۴۴۳ //
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد:

مراجعه شبانه ۱۰ زن و ۵۰ مرد به سرپناه‌های بهزیستی طی هفته گذشته

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: طی هفته گذشته به صورت متغیر شبانه ۱۰ زن و ۵۰ مرد به دو سرپناه تحت نظر بهزیستی در کرمانشاه مراجعه کرده‌اند.


 مراجعه شبانه ۱۰ زن و ۵۰ مرد به سرپناه‌های بهزیستی طی هفته گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرحناز محمدی در گفتگویی با خبرنگار فرتاک نیوز با اشاره به هشدار هواشناسی در جهت مقابله با بحران‌های احتمالی و لزوم حمایت و اسکان افراد بی‌خانمان در سطح استان اظهار کرد: مراکز شبانه‌روزی بهزیستی در استان کرمانشاه آمادگی کامل در جهت اسکان و حمایت از افراد بی‌خانمان را دارد.

وی افزود: با وجودی که در شهر کرمانشاه سرپناه شبانه بانوان (محله آقاجان) و سرپناه‌ آقایان (خیابان اربابی) آمادگی اسکان افراد بی‌خانمان را دارد ولی طی هفته گذشته به صورت میانگین شبانه تنها ۵۰ مرد و ۱۰ زن به این مراکز مراجعه کرده‌اند.

 مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه تعداد سرپناه‌های شبانه تحت نظر بهزیستی در استان را  چهار مرکز شامل دو مرکز مردانه و زنانه در شهر کرمانشاه و دو مرکز در شهرستان‌های کنگاور و اسلام آباد عنوان کرد و گفت: سرپناه شبانه مردان در کرمانشاه خیابان اربابی با ظرفیت اسکان ۳۰ نفر و سرپناه زنانه در محله آقاجان با ظرفیت اسکان ۲۰ نفر آمادگی پذیرش همه افراد بی‌خانمان، متکدیان و... را دارد و در شرایط بحرانی ازظرفیت مراکز دیگر نیز استفاده خواهد شد، همچنین سرپناه شبانه شهرداری کرمانشاه واقع در سنجابی شهرک جلالیه نیز افراد بی خانمان را پذیرش می‌نماید.

وی همچنین از نگهداری ۱۸۰۰ معتاد در ۳۵ مرکز نگهداری معتادین تحت نظارت این اداره کل خبر داد و افزود: از این تعداد حدود ۷۰۰ نفر معتادین متجاهر و کارتن خواب هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: هرچند جمع‌آوری افراد بی خانمان بر عهده شهرداری است و ارائه خدمات به آنها بر عهده بهزیستی می‌باشد ولی همکاران ما در اورژانس اجتماعی ۱۲۳ با حضور میدانی و گشت‌زنی‌های شبانه نسبت به شناسایی و اسکان این افراد اقدام می‌کنند تا در این شبهای سرد شاهد مرگ و جانباختن اینگونه افراد نباشیم.

محمدی همچنین خدمات ارائه شده طی سه ماه گذشته در سرپناه شبانه‌ زنان واقع در محله آقاجان‌کرمانشاه را ۱۱۶ خدمت، سرپناه شبانه مردان در محله اربابی کرمانشاه را ۷۰۴ خدمت و سرپناه شهرداری در شهرک جلالیه را ۳۳۱۰ خدمت عنوان کرد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان