//
کدخبر: ۳۳۵۳۸۳ //
شهردار سمنان خبر داد:

شبکه فاضلاب شهری سمنان تا دو سال دیگر تکمیل می شود

شهردار گفت : تا دو سال آینده خط انتقال فاضلاب شهری سمنان آماده بهره برداری می باشد.


شبکه فاضلاب شهری سمنان تا دو سال دیگر تکمیل می شود

به گزارش فرتاک نیوز ، سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان ، در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر عزم شهرداری در اجرای سریعتر پروژه تصفیه خانه فاضلاب و شبکه فاضلاب شهری سمنان گفت : اجرای پروژه فاضلاب شهری با توجه به  موقعیت جغرافیایی شهر ، یک ضرورت است و شورا و شهرداری آمادگی خود را جهت تحقق هرچه سریع‌تر این پروژه اعلام می‌کنند.

مرتضی نژاد با اشاره به واگذاری ساخت این پروژه به شهرداری سمنان در سال گذشته افزود : ۸۰ کیلومتر خط انتقال فاضلاب شهری در شهر سمنان در افق سه ساله ایجاد خواهد شد که تلاش می شود تا دو سال آینده پروژه آماده بهره برداری باشد .

وی افزود : از ۷۰ کیلومتر باقی مانده شبکه فاضلاب شهری ، امسال لوله گذاری ۱۰ کیلومتر از فاضلاب شهری سمنان در دستور کار قرار دارد .  

شهردار سمنان گفت : پیمانکار هندی این پروژه ، تعهدات خود را مبنی بر رفع نواقص و بروز رسانی  انجام نداد که در حال حاضر این موارد توسط شهرداری سمنان در حال انجام است .

مرتضی نژاد با اشاره به موقعیت جغرافیایی اجرای شبکه فاضلاب شهری سمنان که عمده در مناطق جنوب شهر دارای بار ترافیکی نسبتا بالا و تراکم جمعیتی بسیاری است افزود : بدلیل رعایت حریم تاسیسات شهری و تراکم فراوان آن و همچنین بافت متغیر زمین در اکثر معابر، به طور کلی سبب کندی روند اجرا شده است.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد : پساب تصفیه شده تصفیه‌خانه فاضلاب سمنان برای تامین آب واحدهای صنعتی  و فضای سبز شهری و دیگر مصارف شهری  مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خبرنگار : علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۳۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان