//
کدخبر: ۲۸۲۹۷۱ //

رونمایی از اولین سامانه اینترنتی خدمات جامع کودک و نوجوان در سمنان

برای نخستین بار در کشور از سامانه اینترنتی خدمات جامع کودک و نوجوان در سمنان رونمایی شد.

رونمایی از اولین سامانه اینترنتی خدمات جامع کودک و نوجوان در سمنان

 سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در آئین بهره‌برداری از اولین سامانه اینترنتی خدمات جامع کودک و نوجوان، گفت: یکی از سیاست ها و برنامه های اصلی شهرداری سمنان ، انتخاب رویکرد کودک محوری در راستای مولفه های شهر دوستدار کودک است و در این راستا شهرداری سمنان فعالیت های مطلوبی را انجام داده است.  

به گزارش فرتاک نیوز؛ رضوی ارائه خدمات جامع به مادران باردار و کودکان و نوجوانان را به‌عنوان یکی از اهداف راه اندازی این سامانه معرفی کرد و افزود: توجه به نیازهای کودکان و نوجوانان در موارد آموزشی ، علمی ، سرگرمی ، نشاط و تفریح و همچنین نیازهای آموزشی و مشاوره مادران باردار ، می تواند راه را برای زندگی سالم همراه با شادی و آرامش برای کودکان به عنوان آینده سازان جامعه فراهم کند.

شهردار سمنان ، بر لزوم ارائه خدمات اختصاصی و تفکیک شده برای کودکان و مادران باردار تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: در جامعه حساسیت زیادی در خصوص مسایل مربوط به کودکان وجود دارد و رو نمایی از این سامانه، یک نوآوری و پیشگام بودن در حوزه شهر دوستدار کودک ، اقدام ارزشمندی است که  می تواند مرجع مهمی  برای خدمات مختلف قابل ارائه به خانواده ها در خصوص مسائل مربوط به کودکان و ارائه راه کارها و راه حل ها باشد .

در این مراسم، گزارشی در خصوص نحوه ارائه خدمات سامانه اینترنتی خدمات جامع کودک و نوجوان توسط سمانه محمدیان سرپرست اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان ارائه شد.

شایان ذکر است کودکان و نوجوانان می توانند با مراجعه به سامانه koodak. Semnan. ir از خدمات اینترنتی در حوزه کودک و نوجوان بهره مند شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان