//
کدخبر: ۳۳۱۷۵۶ //

گسترش رنگ آبی کرونایی در استان گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به بستری ۱۹۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان گفت: تاکنون ۸۵ درصد از جامعه هدف در استان نوبت اول و ۶۴ درصد نیز هر دو نوبت را دریافت کرده‌اند.

گسترش رنگ آبی کرونایی در استان گلستان
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالرضا فاضل عصر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان گلستان اظهار داشت: براساس آخرین رنگ‌بندی رسمی شهرستان‌های کشور در استان گلستان وضعیت گرگان و علی آبادکتول، زرد و وضعیت بقیه شهرستان‌ها آبی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 193 بیمار مبتلا به کووید19 در مراکز درمانی استان بستری هستند افزود: در کل هفته گذشته در استان متاسفانه 4 نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان خاطر نشان کرد: تاکنون 85 درصد از جامعه هدف در استان نوبت اول و 64 درصد نیز هر دو نوبت را دریافت کرده‌اند.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: اگرچه روند واکسیناسیون در استان مطلوب و شیوع کرونا کاهشی است، اما میانگین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید به بیش از 85 درصد برسد.

استاندار گلستان با بیان اینکه تا کنون 85 درصد واجدان شرایط در گلستان حداقل یک در واکسن را دریافت کرده اند، ادامه داد: از ظرفیت رسانه‌ها، علما، معتمدان و ریش سفیدان تقاضا داریم در ترغیب 15 درصد باقیمانده همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار گلستان گفت: تشدید نظارت‌ها در بازار و اماکن عمومی باید ادامه داشته باشد و با متخلفان بر اساس قانون برخورد شود.

زنگانه افزود: شهرستان‌هایی که آمار واکسیناسیون آن‌ها پایین است باید با همکاری فرمانداری و مرکز بهداشت و استفاده از راهکار‌های مختلف آمار را افزایش دهند تا بتوانیم هرچه زودتر به هدف تعیین شده یعنی رتبه اول واکسیناسیون دست بیابیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان