//
کدخبر: ۳۳۱۳۷۶ //

آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد

آیین تودیع و تکریم دکتر"محمد ابراهیم آل آقا" رئیس پیشین دانشگاه رازی و معارفه دکتر "محمد نبی احمدی" سرپرست جدید دانشگاه رازی در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات، دانشگاه رازی برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمد نبی احمدی سرپرست جدید دانشگاه رازی در این مراسم اظهار کرد: توجه به رویکرد نوین علمی در دانشگاه رازی از مقوله هایی است که باید مد نظر قرار گیرد.

 وی افزود:دانشگاه رازی در سال1351 فعالیت خود را به عنوان مرجعیت علمی غرب کشور آغاز کرد و در این راستا دانشگاه‌های ایلام و کردستان نیز زیر مجموعه آن بودند که بعد از انقلاب از دانشگاه رازی جدا شدند و هم اکنون در زمینه نظام رتبه‌بندی و سطح بندی از دانشگاه رازی پیشی گرفته اند، هرچند این‌ امر متوجه مدیریت دانشگاه نیست اما باید با تلاش جدی بتوانیم پیشرفت‌هایی را در این عرصه داشته باشیم.

photo_2021-11-17_14-18-26

  سرپرست دانشگاه رازی تصریح کرد: امروز معیار ارزیابی پیشرفت دانشگاهها تعداد مقاله، کتاب طرح های پژوهشی و ...  نیست بلکه ارتباط با صنعت که یکی از معیارهای مهم است که باید مد نظر قرار گیرد.

 احمدی افزود: اگر علم نهان در ذهن دانشگاهیان به علم عیان تبدیل شود و فقط در قالب مقاله ظهور و بروز پیدا کند باعث حل مشکلات جامعه نخواهد شد همچنین ممکن است باعث هدر رفت منابع نیز گردد.

photo_2021-11-17_15-07-53

سرپرست دانشگاه رازی با اشاره به اینکه دانشگاه رازی دارای پتانسیل‌های ویژه‌ای است گفت: در این دانشگاه حدود 7460دانشجوی مقطع کارشناسی، 2450 دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد، 260 دانشجوی دکترای عمومی، 910 دانشجوی‌دکترای تخصصی و 466 عضو هیئت علمی در 50 گروه حضور دارند که با استفاده و بکارگیری این ظرفیت می‌توان دانشگاه را به جلو هدایت کرد.

 وی گفت: در جهت پیشرفت دانشگاه باید از ظرفیت مسئولین نیز استفاده کرد زیرا که دانشگاه نمی‌تواند جزیره جدا باشد وباید از همه پتانسیل‌ها استفاده کنیم.

سرپرست دانشگاه رازی در پایان از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه دکتر اعلمی‌آل‌آقا تشکر کرد و خاطر نشان ساخت:از تجربیات و ظرفیت وجود ایشان استفاده خواهیم برد.

photo_2021-11-17_15-07-57

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان