//
کدخبر: ۲۹۶۷۵۶ //
مدیر کل پشتیبانی، فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری خبر داد:

راه اندازی سامانه جامع انتخاباتی وزارت علوم با محوریت دانشگاه رازی کرمانشاه

مدیر کل پشتیبانی، فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از راه اندازی سامانه جامع انتخاباتی وزارت علوم با محوریت دانشگاه رازی خبر داد.

راه اندازی سامانه جامع انتخاباتی وزارت علوم با محوریت دانشگاه رازی کرمانشاه

نشست خبری سامانه جامع مجتمع های انتخابی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با حضور هادی عسگری مدیر کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری امروز ۲۹ دی ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز، مهندس عسگری مدیر کل پشتیبانی، فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در ابتدای در این جلسه اظهار داشت :‌‌ دانشگاهها به عنوان کانون عقلانیت و خرد ورزی در زمینه آگاهی بخشی تاکنون برنامه های متعددی انجام داده اند و سامانه جامع مجتمع های انتخابی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در راستای حفظ فاصله گذاری اجتماعی و تداوم فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی با استفاده از توانمندی دانشگاه رازی طراحی شد.

وی افزود: طرح اولیه این سامانه در جلسات وزارت علوم مطرح شد و به امضای معاونت دانشگاه و معاونت وزارت علوم رسید و در این زمینه توسط تیم دانشگاه رازی و مجموعه فرهنگی وزارت طراحی گردید و کیفیت سامانه برای برگزاری انتخاب احراز شد و تاکنون نیز انتخابات چهار اتحادیه علمی از طریق این سامانه انجام گرفته است که امیدواریم با استفاده از توان فنی به زودی فاز ۲ و ۳ این سامانه نیز طراحی شود.

photo_2021-01-18_13-00-36

ایشان تصریح کرد: برای موارد و اتفاقات خاص در فرایند انتخاباتی حالت های مختلف و جایگزینی در سامانه در نظر گرفته شده است و تاکنون هیچگونه انتقادی از این سامانه ثبت نشده است.

مهندس عسگری بیان داشت: سامانه جامع مجتمع های انتخابی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری با استفاده از توان تخصصی مجموعه دانشگاه رازی و با استانداردهای مطلوب در جهت انجام انتخابات جامع دانشگاهی تحت پوشش وزارت علوم تعریف شده است.

مدیر کل پشتیبانی، فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در  ادامه با اشاره به احراز هویت افراد در این سامانه نیز گفت: احراز هویت بزرگترین چالش موجود در انتخابات است که در این  سامانه در دو مرحله طراحی شده است و جای هیچگونه تقلبی وجود ندارد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان