//
کدخبر: ۳۳۱۳۳۱ //
شهردار سمنان خبر داد:

ساماندهی معتادان متجاهر در سمنان

همزمان با شروع فصل سرما و احتمال افزایش همه گیری ویروس کرونا، طرح جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در سمنان کلید خورد.

ساماندهی معتادان متجاهر  در سمنان
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان در گفتگو با خبرنگار آریا ، گفت : همزمان با شروع فصل سرما و احتمال افزایش همه گیری ویروس کرونا و در راستای افزایش امنیت روانی شهروندان و پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر ، طرح جمع آوری اینگونه افراد با همکاری نیروی انتظامی اجرا ‌شد.

مرتضی نژاد ادامه داد : پبرو تاکیدات استاندار سمنان مبنی بر ضرورت ساماندهی معتادان متجاهر در محله های مختلف شهری ، شهرداری سمنان محل اقامت موقت معتادان واقع در پارک سیمرغ را که مورد تایید استانداری قرار گرفت با تعامل نزدیک با سازمان بهزیستی آماده و تجهیز  نمود .

وی با تشکر از همکاری فرمانداری و بهزیستی در تجهیز این مکان گفت : زیربنای این مرکز  بیش از ۴۰۰ متر  بوده و با ظرفیت ۴۲ تختخواب با امکان افزایش تا ۲۰۰ تخت خواب همراه با امکاناتی چون اتاق پزشک و مشاوره ، اتاق قرنطینه ، نمازخانه، حمام و سرویس بهداشتی است.

شهردار سمنان با اشاره به اینکه شهرداری برای ساماندهی این افراد،  بودجه دولتی در اختیار ندارد، اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد کاهش این معضل اجتماعی در سطح محله های شهر  بوده و گامی موثر در راستای ارتقای سلامت اجتماعی نیز برداشته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۳۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان