//
کدخبر: ۳۳۰۲۸۷ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

ارائه کارت واکسن برای سفر ضروری است/ رشد ۵ درصدی مسافران در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: مسافرانی می‌توانند از حمل‌ و نقل عمومی برای مسافرت استفاده کنند که کارت واکسن داشته یا نتیجه منفی آزمایش PCR با مدت ۷۲ ساعت را ارائه دهند.

ارائه کارت واکسن برای سفر ضروری است/ رشد ۵ درصدی مسافران در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 فریبرز کرمی اظهار داشت: افزایش ظرفیت پذیرش مسافر یکی از تغییراتی است که در سفرهای برون شهری رخ داده است و با توجه به میزان واکسیناسیون عمومی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اعلام جزییات پروتکل‌های جدید در سفرهای جاده‌ای خاطرنشان کرد:تنها مسافرانی می‌توانند از حمل‌ و نقل عمومی برای مسافرت استفاده کنند که کارت واکسن داشته یا نتیجه منفی آزمایش PCR با مدت ۷۲ ساعت را ارائه دهند.

کرمی در ادامه افزود: از ابتدای سال حدود ۲۷هزار صورت وضعیت اتوبوسی، ۴۱ هزار صورت وضعیت مینی بوس و ۱۴۶هزار صورت وضعیت سواری صادر شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مجموع صورت وضعیت های صادره را بیش از ۲۱۳ هزار برگه اعلام و عنوان کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش یافته است.

کرمی گفت: از ابتدای سال ۳۶۴ هزار مسافر با اتوبوس، ۶۵۱هزار نفر با مینی بوس و ۴۲۸هزار نفر با سواری جابه جا شدند.

وی افزود: مجموعا آمار مسافران جابه جا شده به یک میلیون و ۴۴۲ هزار نفر رسید که از رشد پنج درصدی حکایت دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: میانگین عمر سواری ۱۲ سال، مینی بوس ۳۰ سال و اتوبوس ۱۰ سال است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۲۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان