//
کدخبر: ۳۲۹۹۹ //
با صدور اطلاعیه؛

حزب مردم سالاری شهادت دبیر شعبه استان خراسان شمالی این حزب را تسلیت گفت

حزب مردم سالاری با محکوم کردن حملات تروریستی در حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی، شهادت دبیر شعبه این حزب در استان خراسان شمالی را در این حملات تسلیت گفت.

حزب مردم سالاری شهادت دبیر شعبه استان خراسان شمالی این حزب را تسلیت گفت
به گزارش فرتاک نیوز،

حزب مردم سالاری در اطلاعیه ای به مناسبت شهادت «حسین بنی اردلان» بازرس شورای مرکزی و دبیر شعبه این حزب در استان خراسان شمالی در حملات تروریستی روز چهارشنبه تهران تاکید کرد: این گونه حوادث در اراده خلل ناپذیر ملت سرافراز ایران در مبارزه با اربابان و جلادان گروهک تکفیری داعش بی تاثیر است.

 

همچنین حزب مردم سالاری در این اطلاعیه شهادت 17 نفر از شهدای مظلوم این فاجعه دلخراش را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شهیدپرور بجنورد و خانواده های معزز این شهدا تسلیت و تعزیت گفته و ابراز امیدواری کرده است که قدرت لایزال الهی و عزم راسخ ملت ایران به زودی انتقام خون های به ناحق ریخته شده و شهیدان مظلوم این حوادث تروریستی را از عاملان و حامیان منطقه ای بین المللی آن خواهد گرفت.

 

به گزارش ایرنا، در دو حمله تروریستی جداگانه که صبح چهارشنبه این هفته رخ داد، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 56 نفر مجروح شدند.

 

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیریها به هلاکت رسیدند.

 

وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویستها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»

 

گروهک تروریستی داعش روز چهارشنبه مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را برعهده گرفته بود.

 

پیکر پاک شهدای ترور امروز(جمعه) بعد از نماز جمعه تهران با حضور چندصدهزار نفری مردم روزه‌دار از مقابل دانشگاه تهران تا خیابان حافظ تشییع و به بهشت زهرا(س) منتقل شد.

 

همچنین صبح امروز آیین وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران با حضور سران سه قوه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از وزیران، مسئولان لشگری و کشوری و خانواده شهدای ترور در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان