//
کدخبر: ۳۲۶۵۲۳ //
از سوی مدیرکل کانون استان؛

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه تشریح شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه راتشریح کرد.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه تشریح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، صبح امروز چهارشنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۰) در جلسه‌ هماهنگی برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های ویژه به مناسبت هفته ملی کودک که با حضور نمایندگان اداره‌های مختلف برگزار شد، به تشریح این برنامه‌ها پرداخت.

بر همین اساس، مدیر کل کانون صبح روز چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰، در جلسه‌ هماهنگی برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های ویژه به مناسبت هفته ملی کودک که با حضور نمایندگان اداره‌های مختلف برگزار شد، به تشریح این برنامه‌ها پرداخت.  

مهناز فتاحی، با اشاره به مسئولیت کانون پرورش فکری به عنوان دستگاه متولی برگزاری برنامه‌های هفته ملی گفت: کانون پرورش فکری، به عنوان دستگاهی که هدفش کشف و استعدادهای کودکان بوده است، به عنوان مسئول این کمیته و با همکاری نهادها و سازمان‌ها، برنامه‌هایی را تصویب و برگزار می‌کند.

فتاحی همچنین گفت: کار برای کودکان چیزی نیست که خیلی زود شاهد به ثمرنشستن آن باشیم، بلکه نتیجه کار با کودکان را باید در آینده ببینیم. و آینده ما، امروز ساخته می‌شود.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با ابراز امیدواری به اینکه؛ مسئولان، کودکان را فراموش نکنند، گفت: یکی از اهداف برگزاری هفته ملی کودک این است که توجه افکار عمومی را به این جلب شود که چقدر کار برای کودکان مهم است.

او، روزهای کرونایی را برای کودکان روزهای سختی دانست، اما اعلام کرد؛ فعالیت‌های کانون پرورش فکری با هدف زدودن تلخی این روزها، بسیار چشمگیر بوده است.

فتاحی، اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه را با توجه به شرایط رنگ‌بندی کرونایی، بیشتر در فضای مجازی عنوان کرد. اما اعلام داشت در شهرهایی که مشکل ندارند، برنامه‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

فتاحی با عنوان اینکه؛ کودکان و نوجوانان دغدعه ما هستند ، افزود: در هفته ملی کودک، دو نوع برنامه برای این گروه‌های سنی اجرا می‌شوند.

photo_2021-10-06_14-17-44

مدیرکل کانون استان کرمانشاه، مهمترین برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه را شامل: نمایشگاه دستاوردهای کانون در همه مراکز، برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری "آوه‌زین" (جایگاه زایش آب) با همکاری اداره آب و فاضلاب استان همراه با رونمایی از عروسک "آوه‌زین" در محل سراب شهرستان روانسر، جشنواره بزرگ هنرهای تجسمی (با موضوع: صلح، مدافعان سلامت، ...)، اجرای برنامه زنده اینترنتی در محل پارک معلم با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی وبا حضور کودکان کار به عنوان میهمانان ویژه در ساعت ۱۰ صبح تاریخ ۲۰ مهر، حضور در صدا و سیمای استان و رسانه‌ها برای تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان، معرفی اعضای موفق استان در مسابقه‌های بین‌المللی نقاشی، تجلیل از کتاب‌خوانان موفق، نمایش فیلم‌های سینمایی کانون (برای کودکان و نوجوانان همراه با خانواده)، نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره کشوری "نیایش" در محل مرکز شماره ۲ کانون شهر کرمانشاه، حضور کتابخانه‌های سیار کانون در روستاها و مناطق کم‌برخوردار با اجرای برنامه‌های فرهنگی و توزیع کتاب، بازدید رایگان از مجموعه تاریخی طاق بستان در تاریخ ۱۶ مهر با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، دیدار کودکان و نوجوانان برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی و ملی با استاندار با همکاری اداره ورزش و جوانان، برگزاری برنامه "ساعت کودکی" در همه مراکز استان و با دعوت از کاربران فضای مجازی مرتبط با کودکان در ساعت ۱۸ تاریخ شنبه ۱۷ مهر با هشتک #ساعت_کودکی، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با عنوان " کودک، شادی، بازی" به صورت حضوری و مجازی، ... خواهد بود.

مدیرکل کانون استان همچنین، از عضویت رایگان برای کودکان و نوجوانان در سراسر استان کرمانشاه در روز ۱۷ مهر به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.

 گفتنی است؛ ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه از روز ۱۶ مهر آغاز و تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، و با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی " برگزار می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان