//
کدخبر: ۲۹۳۸۰۲ //
به صورت برخط(آنلاین):

ثبت‌نام دوره‌های زمستان کانون استان کرمانشاه آغاز شد

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، و مهارت‌های زندگیِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استانت کرمانشاه از روز ۷ دی آغاز می‌شود.

ثبت‌نام دوره‌های زمستان کانون استان کرمانشاه آغاز شد

ثبت‌نام در دوره‌های زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به‌صورت برخط(آنلاین) و در پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir تا روز ۱۷ دی ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.

به گزارش فرتاک نیوز، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: مان شروع این کارگاه‌ها از روز ۱۸ دی تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

فتاحی همچنین گفت: بیش از ۲۰ کلاس و کارگاه آموزشی در قالب: خوش‌نویسی، شعرسرایی، داستان‌نویسی، کاردستی، عروسک‌گردانی، پرورش خلاقیت، نقاشی، قصه‌گویی، اوریگامی، نجوم، عکاسی، تدوین و فیلم‌سازی، کارگاه حال خوش زندگی، و... پیش‌بینی شده است.

بر همین اساس متقاضیان استفاده از دوره‌های بدون محدودیت زمان کانون، می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.

یادآوری می‌شود جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، سواد اقتصادی، مهارت‌های زندگی و... در پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnews.ir و پرتال مجازی کانون استان کرمانشاه به نشانی kermanshah.kpf.ir قابل دسترسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان