//
کدخبر: ۲۸۳۰۸۱ //
با هدف ایجاد شور و نشاط انجام می‌شود:

اجرای برنامه‌های فرهنگی کانون و سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرمانشاه برای کودکان

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک و متناسب با دوران شیوع بیماری کروناویروس تاکید شد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی کانون و سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرمانشاه برای کودکان

 در دیدار «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه و «مهدی عبدالمالکی»، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، برای انجام برنامه‌های مشترک فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ در این دیدار که صبح روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۹ و در دفتر رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه انجام شد، ضمن بحث پیرامون اجرای برنامه‌های مشترک برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی، به موضوع اجرای برنامه‌های ویژه در دوران همه‌گیری بیماری کروناویروس نیز پرداخته شد.

 مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به تمهیدات ویژه کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان پس از شیوع بیماری کرونا ویروس، گفت: در این شرایط خاصی که به خاطر بیماری کرونا در کشورمان به وحود آمده است، کودکان و نوجوانان نیاز به آرامش روحی و روانی دارند.

فتاحی افزود: کانون از همان آغاز شرایط کرونا، اقدام به راه اندازی سایت مجازی کرده است. فعالیت‌های آنلاین استانی، کشوری، و...حتی برنامه‌های حضوری با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی داشته‌ایم.

مدیرکل کانون استان با توجه به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری کرمانشاه، از آمادگی کانون استان برای اجرای برنامه‌های محوری برای کودکان و نوجوانان در سراسر استان کرمانشاه خبر داد.

مهدی عبدالمالکی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در مقاطع مختلف نظیر؛ زلزله، جشنواره پویانمایی، و... گفت: باعث افتخار است که بتوانیم برای کودکان شهر کرمانشاه کار مشترک با کانون پرورش فکری انجام دهیم.

در پایان این دیدار، طرفین برای برگزاری برنامه‌های مشترک نمایشگاه خیابانی نقاشی‌های اعضای برگزیده مسابقه‌های بین‌المللی نقاشی و همچنین، نمایشگاه بزرگ اسباب‌بازی، و... اعلام‌آمادگی کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۰۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان