//
کدخبر: ۲۵۳۷۲۵ //

کانون، پیک امید مجازی راه‌اندازی کرد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از راه اندازی کانون پیک امید مجازی خبر داد.

کانون، پیک امید مجازی راه‌اندازی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اما مربیان کانون با تولید و انتشار برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و انتشار آنها در فضای مجازی، کودکان و نوجوانان را فراموش نکرده‌اند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه افزود: با تصمیم مسئولان ارشد کانون کشور و همراهی مربیان کانون پرورش فکری در سراسر کشور، طرح گسترده تولید و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با عنوان" پیک امید مجازی" به صورت داوطلبانه به اجرا در آمده است.

فتاحی همچنین گفت: کانون قبلا در شرایط بحرانی دیگری مثل: سیل و زلزله نیز در کنار کودکان بوده و برنامه‌های مختلفی را برایشان برگزار کرده است.

او گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های تولیدشده در کانون پرورش فکری استان کرمانشاه پس از تایید کارشناسان، در شبکه‌های مختلف اجتماعی در حال انتشار است و این برنامه‌ها با جدیت تا پایان تعطیلات اعلام‌شده از سوی دولت ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس،در اجرای این طرح، همکاران و مربیان پرتلاش کانون استان کرمانشاه، با وجود تعطیلی مراکز کانون در روزهای شیوع بیماری کرونا، در منزل اقدام به تهیه و انتشار فعالیت‌های تصویری در حوزه: قصه‌گویی، کاردستی، ادبی، انیمیشن، کتاب‌خوانی، و...کرده‌اند.

برای استفاده از تولیدات فیلم، انیمیشن و آموزش‌های خلاقانه و داوطلبانه مربیان کانون در ایام تعطیلی مدارس به سایت:

omid.kpf.ir

مراجعه و یا

#دردلدارم_امید

#کانون_امید

#پیک_امید

#کانونپرورشفکریکودکانو_نوجوانان

#کروناراشکست_میدهیم

 را در اینستا و تلگرام دنبال کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان