//
کدخبر: ۲۴۸۵۲۹ //

تولید برنامه‌های فرهنگی کانون استان کرمانشاه برای کودکان در فضای مجازی

با اعلام تعطیلی مراکز کانون پرورش فکری در سطح استان کرمانشاه هم‌زمان با تعطیلی مدارس، مربیان و اعضای کانون با طراحی و تولید برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی، به یاری کودکان و نوجوانان کرمانشاهی آمدند.

تولید برنامه‌های فرهنگی کانون استان کرمانشاه برای کودکان در فضای مجازی

یه گزارش فرتاک نیوز؛ مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: متاسفانه به علت شیوع بیماری کرونا در کشور، مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز تعطیل شدند.

فتاحی گفت: با توجه به اینکه شیوع این بیماری، در حال حاضر باعث در خانه‌ماندن بچه‌ها شده است، کانون پرورش فکری تصمیم گرفت تا با هم‌فکری و یاری مربیان دلسوز و هنرمند خود، از بچه‌ها غافل نباشد و با هدف ترویج مضامین امیدافزایی و نشاط آفرینی، اقدام به طراحی و تولید برنامه‌های جذاب فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی کند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه این برنامه‌ها را شامل: قصه‌گویی، شعرخوانی، اوریگامی و کاردستی‌های خلاق، سفر مجازی، معرفی کتاب، نقاشی، خوش‌نویسی، عکاسی،نمایش عروسکی، برنامه‌های طنز، فیلم کوتاه، پیام‌های دینی و بهداشتی، و... اعلام کرد.

"آرزوهای رنگی من" عنوان این ویژه‌برنامه‌های مجازی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه است که به زودی از طریق شبکه‌های اجتماعی مجازی در دسترس همه کودکان و نوجوانان کرمانشاهی قرار می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان