//
کدخبر: ۲۴۱۰۳۰ //
به مناسبت دهه مبارک فجر؛

مرکز کانون شهرستان کنگاور به نام کوچک‌ترین شهید انقلاب استان کرمانشاه نامگذاری می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز،

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه و دبیر کارگروه کودک‌نوجوان دهه فجر استان کرمانشاه: در مراسمی ویژه با حضور مسئولان شهرستان کنگاور و همچنین خانواده شهید «ابوالمحسن توسلی»، مرکز کانون پرورش فکری شهر کنگاور به نام این شهید کوچک والامقام نامگذاری خواهد شد.

 با تصویب اعضای کارگروه کودک‌ونوجوان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در شهرستان کنگاور، به نام کوچک‌ترین شهید انقلاب اسلامی استان کرمانشاه نامگذاری می‌شود.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه و دبیر کارگروه کودک‌نوجوان دهه فجر استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: در مراسمی ویژه با حضور مسئولان شهرستان کنگاور و همچنین خانواده شهید «ابوالمحسن توسلی»، مرکز کانون پرورش فکری شهر کنگاور به نام این شهید کوچک والامقام نامگذاری خواهد شد.

شهید «ابوالمحسن توسلی»  ساعت ۱۲ ظهر ۱۷ دی‌ماه ۱۳۵۷ پس از اتمام راهپیمایی علیه رژیم پهلوی در مسجد جامع شهرستان کنگاور در نزدیکی شهربانی چهارراه شهدا این شهرستان، توسط مزدوران رژیم ستم شاهی که مسلمانان مقلد امام(ره) را به گلوله بسته بودند، پس از اصابت گلوله‌ای به سمت چپ سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید توسلی سال ۱۳۴۹ در شهرستان کنگاور و در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و بعد از گذراندن دوران طفولیت راهی مدرسه شد و با توجه به مدارک و سوابقی که از آن شهید در مدرسه به‌جا مانده از لحاظ تحصیل و اخلاق در بین همسالانش شاخص بود.

این مراسم در روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه برگزار می شود.کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، برنامه‌های مختلفی را برای چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرده است که طی روزهای مختلف به اجرا در می‌آیند.

610

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان