//
کدخبر: ۳۱۷۷۵۱ //
به همت کانون پرورش فکری و مشارکت دانشگاه صنعتی انجام گرفت؛

خانه‌‌‌ بازی‌های شناختی کانون پرورش فکری کرمانشاه افتتاح شد/ ایجاد پل،بین بازی و فناوری باعث اندیشه ورزی و پویایی می‌شود

طی مراسمی با عنوان "بیا بازی کانون" از سوی کانون پرورش فکری و با مشارکت دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه خانه بازی های شناختی در کانون پرورش فکری کرمانشاه افتتاح شد.

خانه‌‌‌ بازی‌های شناختی کانون پرورش فکری کرمانشاه افتتاح شد/ ایجاد پل،بین بازی و فناوری باعث اندیشه ورزی و پویایی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهناز فتاحی در آیین افتتاح این خانه بازی که امروز( ۲۷ تیرماه) با حضور مسئولین استانی افتتاح شد اظهار کرد: افتتاح اولین شعبه مرکز سرگرمی های فن آورانه و بازی‌های خلاقانه شناختی با هدف ترویج فضای نوآورانه برای کودکان و نوجوانان نقطه عطفی در جهت حرکت های زیبا و ارزشمند دیگری در حوزه فرهنگی خواهد بود.

 وی افزود:از زمان های قدیم تاکنون به بازی کودکان توجه زیادی شده است آنچنان که پیامبر کودکان را بر دوش خود سوار می کرد و میدانست تاثیر بازی در آینده کودکان مهم خواهد بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت:در تکنولوژی امروز بازیها شکل جدیدی به خود گرفته است که اگر بتوانیم پلی بین بازی و فناوری ایجاد کنیم باعث پویایی و اندیشه ورزی کودکان و نوجوانان خواهیم شد.

 فتاحی در ادامه با تشکر از تلاش دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: کودکان و نوجوانان سرمایه های این مرز و بوم هستند و اگر بخواهیم آینده ای درخشان بسازیم باید از همین‌جا شروع کنیم.

در ادامه این جلسه دکتر اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز گفت:علوم شناختی زیر شاخه های بسیاری دارد که می تواند زمینه ساز رشد فکری در کودکان شود.

وی افزود:روشهای یادگیری سنتی در آموزش و پرورش به سالهای پایانی خود رسیده است و باید با ارتقا یادگیری از طریق بازیهای شناختی به این سمت و سو حرکت کنیم که اگر این موضوع در استان مغفول بماند شاید جای جبرانی باقی نباشد.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد:با هم افزایی و تمرکز بر بازیهای شناختی می توانیم به تقویت حافظه کودکان و نوجوانمان کمک کنیم.

وی با اشاره به افتتاح خانه بازی های شناختی در کانون پرورش فکری گفت:این کار با اعتبارات محدود انجام گرفت که قابل توسعه است و در این زمینه از مدیران و مسئولین استانی توقع داریم حمایت همه جانبه خود را از ما دریغ نکنند.

 گفتنی است این مرکز در محل مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون پرورش فکری کرمانشاه واقع در سه‌ راه ۲۲ بهمن قرار دارد و متشکل از مجموعه‌ بازی‌های شناختی با سطح فناوری بالا و بسیار جذاب است.

photo_2021-07-18_13-02-11

photo_2021-07-18_13-02-11 (2)

photo_2021-07-18_13-02-13 (2)

photo_2021-07-18_13-02-13

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۷۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان