//
کدخبر: ۳۲۳۴۶۹ //

راه اندازی سامانه کمیسیون ماده صد در شهرداری سمنان

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه اندازی زیرسیستم کمیسیون ماده صد در سامانه شهرسازی شهرداری سمنان خبر داد.

راه اندازی سامانه کمیسیون ماده صد در شهرداری سمنان
به گزارش فرتاک نیوز،

 وحید پرویزی ضمن اعلام خبر فوق بیان کرد: درحال حاضر با توجه به پیشرفت فناوری اطلاعات و حرکت به سمت دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، ماهیت و چگونگی سرویس های ارایه شده به مشتریان دچار تغییراتی شده است در این راستا سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، اقدام به بروز رسانی و افزودن ظرفیت های سامانه های موجود در شهرداری نموده است.

 وی  در این خصوص افزود: کمیسیون ماده ۱۰۰ برای همه شهرنشین‌ها به‌ویژه افرادی که درگیر ساخت و ساز یا خرید و فروش ملک بوده‌اند، نامی آشنا است، این کمیسیون وظیفه رسیدگی به تخلفات ساختمانی را دارد و به آن رسیدگی می‌کند.

رئیس سازمان فاوا  در خاتمه به برخی از مهمترین قابلیت ها و امکانات راه اندازی شده برای سامانه کمیسیون ماده صد اشاره کرد و گفت: راه اندازی سامانه کمیسیون ماده ۱۰۰ تاثیر بسیار چشمگیری در تسریع و بهبود روند رسیدگی به پرونده ها دارد. همچنین ساده سازی و شفافیت فرآیندهای مرتبط، صدور آنی رای در جلسات کمیسیون، محاسبات دقیق آراء صادره، آرشیو آراء صادره و ارائه کارتابل مدیریتی تحت سامانه شهرسازی جهت گزارش گیری برای کاربران و... جزو مهمترین امکانات راه اندازی شده می باشد.

پرویزی در ادامه گفت: سامانه اتوماسیون شهرسازی حدود ۱۰ سال است که در شهرداری سمنان مورد استفاده قرارگرفته است که طی سال گذشته تاکنون با پیگیری و همکاری معاونت معماری و شهرسازی شهرداری سمنان زیر سیستم کمیسیون ماده صد نیز توسط کارشناسان سازمان فاوا به مرحله بهره برداری رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان