//
کدخبر: ۳۱۰۶۸۸ //
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خبر داد؛

اتصال کسب و کارهای شهری به شبکه کیف پول دیجیتال شهروندی از طریق سامانه سمنان من

 اتصال کسب و کارهای شهری به شبکه کیف پول دیجیتال شهروندی از طریق سامانه سمنان من
به گزارش فرتاک نیوز،

سرپرست  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان اظهار کرد: کیف پول دیجیتال شهروندی براساس تکنولوژی‌های نوین طراحی شده است که از طریق سامانه سمنان من در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا جهت تسهیل و توسعه پرداخت های درون شهری و همچنین بستر سازی جهت هوشمند سازی اقتصاد شهری مورد بهره برداری قرار گیرد.

  وحید پرویزی با بیان اینکه یکی از اهداف این سازمان هوشمند سازی و توسعه بسترهای مختلف خدمات شهرداری و ارائه بهتر خدمات به شهروندان می باشد گفت:  از این پس کسب و کارهای شهری از کلیه صنوف شامل فروشگاه های کالا، عرضه کنندگان خدمات، تعمیرگاه ها، رستوران ها، اغذیه ها و ... و همچنین رانندگان تاکسی های شهری، آژانس ها و مسافربرهای دارای مجوز می توانند با ثبت نام در سامانه سمنان من و ارائه درخواست ارائه درگاه پرداخت الکترونیک به شبکه کیف پول دیجیتال شهروندی متصل شوند و امکان پرداخت الکترونیک به صورت مستقیم یا از طریق کیف پول شهروندی را برای مشتریان خود فراهم نمایند.

 وی گفت: کیف پول دیجیتال شهروندی به منظور تسهیل پرداخت‌های روزانه شهروندان است و شهروندان می‌توانند با اطمینان خاطر و امنیت بالا تمامی پرداخت‌های روزانه خود را از این طریق انجام دهند که بدین ترتیب می‌توان از این کیف پول دیجیتال شهروندی به عنوان جایگزین پول نقد در تمامی مراکز خرید، سامانه‌های حمل و نقل شهری مانند اتوبوس، تاکسی و... استفاده نمود.

 سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان یادآور شد که روال های پیش بینی شده جهت فراهم سازی امکان پرداخت به صورتی است که شهروندان می توانند با اسکن کردن کد QR موجود در فروشگاهها به راحتی پرداخت های روزانه خود را انجام دهند. همچنین امکان مشاهده صورتحساب و دسترسی به سوابق مالی پرداخت ها و واریز های انجام شده از طریق سامانه سمنان من در دسترس شهروندان می باشد.

تهیه خبر : علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۶۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان