//
کدخبر: ۳۲۲۹۶۲ //

واکسیناسیون بیش از ۸۵ درصد زندانیان کرمانشاه علیه کرونا

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از واکسیناسیون بیش از 85 درصد زندانیان زندان های کرمانشاه علیه بیماری کرونا خبرداد.

واکسیناسیون بیش از 85 درصد زندانیان کرمانشاه علیه کرونا
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام کرمی بااشاره به اولویت دستگاه قضایی برای حفظ سلامت زندانیان، اظهارکرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون پروتکل های بهداشتی با شدت تمام در زندان های کرمانشاه اجرایی می شود.

وی افزود: در این مدت تعداد زیادی از زندانیان که دارای جرائم غیرعمد و خفیف بودند را به مرخصی فرستادیم تا با خلوت تر شدن فضای زندان ها فاصله گذاری ها و پروتکل ها بیشتر رعایت شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در زندان های کرمانشاه به گونه ای بوده که از ابتدای این بیماری تاکنون حتی یک مورد ابتلاء به کرونا یا فوتی ناشی از این بیماری را نداشته ایم.

وی یادآورشد: تنها تعداد مبتلای این بیماری در زندان های کرمانشاه شناسایی شد که آنهم مربوط به افرادی بودند که به تازگی وارد زندان شده بودند.

کرمی اعلام کرد: به  منظور جلوگیری از سرایت بیماری کرونا به زندان های استان، برای زندانیان تازه وارد قرنطینه اعمال می شود.

مدعی العموم در ادامه بااشاره به اجرای واکسیناسیون زندانیان علیه کرونا در کرمانشاه، افزود: خوشخبتانه تاکنون بیش از 85 درصد زندانیان علیه کرونا واکسیناسیون شده اند و و اکسیناسیون مابقی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان