//
کدخبر: ۳۲۲۶۷۷ //

‍واکسیناسیون سه هزار و ۳۰۰ نفر از رانندگان ناوگان مسافری شهر کرمانشاه

تا کنون سه هزار و ۳۰۰ نفر از رانندگان ناوگان مسافری شهر کرمانشاه اعم از رانندگان اتوبوس‌های شهری، تاکسی‌ها و آژانس‌های تلفنی دارای مجوز فعالیت دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

‍واکسیناسیون سه هزار و ۳۰۰ نفر از رانندگان ناوگان مسافری شهر کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه با بیان اینکه طرح واکسیانسیون رانندگان درون شهری از چهاردهم مرداد ماه شروع شده، گفت: تزریق واکسن برای این قشر زحمت کش با ارائه پروانه فعالیت و کارت ملی و بر اساس زمانبندی اعلام شده در شیفت صبح انجام می‌شود.

شهبازی افزود: واکسیناسیون رانندگان فعال در امر حمل نقل عمومی درون شهری بر اساس بخشنامه‌های واصله الزامی بوده و به جهت اطمینان خاطر مسافران، جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ جان رانندگان، از فعالیت رانندگانی که جهت دریافت واکسن کرونا اقدام نکنند جلوگیری بعمل آمده و مجوز فعالیت ان‌ها تمدید نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تاکسیرانان و کمک تاکسیرانانی که تا این تاریخ موفق به دریافت واکسن کرونا نشده اند (پیامک تعیین نوبت را دریافت نکرده یا در زمان دریافت پیامک به هر دلیلی به محل تزریق واکسن مراجعه نکرده اند) می‌توانند با همراه داشتن کارت شهری معتبر و کارت ملی به ایستگاه واکسیناسیون ویژه رانندگان تاکسی واقع در ترمینال شهید کاویانی ایستگاه مینی بوس رانی مراجعه نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان