//
کدخبر: ۳۲۲۴۸۲ //

بازداشت ۳ مدیر فاسد در بردسیر + جزئیات

دادستان عمومی و انقلاب بردسیر از بازداشت شهردار سابق، مسئول دفتر فنی و رئیس شورای اسلامی یکی از شهرهای این شهرستان خبر داد و گفت: پنج متهم دیگر نیز به دادسرا احضار شده‌اند.

بازداشت 3 مدیر فاسد در بردسیر + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین صالحی نژاد توضیح داد: به دنبال گزارش های واصله مبنی بر واگذاری زمین های دولتی و تضییع  حقوق بیت المال  توسط شهردار و رئیس شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان با ورود دادستانی سه متهم اصلی پرونده از جمله شهردار سابق، مسئول دفتر فنی و رئیس شورای شهر یاد شده به دلیل تخلفات صورت گرفته بازداشت شدند.

 

 وی ادامه داد: تخلفات صورت گرفته مربوط به یکی از پروژه های نیمه تمام در یکی از بخش های شهرستان، رعایت نکردن ضوابط قانونی در واگذاری زمین های دولتی و رعایت نشدن تشریفات قانونی در برگزاری  مناقصه  پروژه مذکور در سال های پیشین بوده است.

صالحی نژاد ادامه داد: با ارجاع این پرونده به قاضی شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر، بررسی های تخصصی انجام شده توسط ایشان و کارشناسان سازمان بازرسی استان تاکنون سه متهم با قرار  بازداشت  روانه زندان شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دادستان بردسیر خاطرنشان کرد: پنج متهم دیگر مرتبط با این پرونده نیز به دادسرا احضار شده اند.

صالحی نژاد تاکید کرد: دستگاه قضایی با دست اندازان به اموال و  زمین های دولتی  و تضییع کنندگان حقوق بیت المال با جدیت تمام مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

بردسیر در ۶۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان