//
کدخبر: ۳۲۲۳۴۱ //

قطعی آب فعلا در برنامه نیست

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: فعلا قطعی آب در برنامه نیست و قطعی کنونی آب در برخی نقاط ناشی از کنترلگرهای فشار نصب شده در شبکه است.

قطعی آب فعلا در برنامه نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا نیکداد امروز در خصوص گلایه برخی از شهروندان از قطعی آب اظهار کرد: فعلا هیچ برنامه قطعی اعلام نشده و قطعی‌های روزانه ناشی از فشارشکن‌‌هایی است که بر شبکه نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه فعلا قرار است با کنترل فشار مدیریت آب صورت گیرد گفت: اگر قرار بر قطعی باشد، برنامه‌ریزی اعمال شده و برنامه آن اعلام می‌شود که در چه ساعاتی و چه مناطفی قطع خواهد شد.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: از ساعت ۲۳ تا ۴ صبح کنترلگرهای فشار، فشار آب را به حداقل می‌رسانند تا هم فرصت پرکردن مخازن باشد و صرفه‌جویی صورت گیرد.

وی یادآور شد: برخی از مردم که از قطعی آب گلایه دارند، به خاطر این است که آب با کاهش فشار شبکه، به طبقات بالا نمی‌رسد وگرنه قطعی فعلا در برنامه نیست.

نیکداد با بیان اینکه ۵۴ کاهنده فشار بر روی شبکه در نقاط مختلف نصب شده است افزود: طی دو ماه آینده شرایط سختی در زمینه آب داریم که می‌طلبد مردم نهایت صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب را داشته باشند تا عنایت خداوند در بارش باران رخ دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان