//
کدخبر: ۳۱۸۸۵۸ //
در راستای رزمایش کمکهای مومنانه انجام گرفت؛

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی توسط سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه در آستانه عید غدیر

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در راستای نهضت کمک مومنانه و در آستانه عید غدیر خم خبر داد.

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی توسط سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه در آستانه عید غدیر
به گزارش فرتاک نیوز،

کامران هزار خانی در حاشیه توزیع سه هزار بسته معیشتی در سطح استان کرمانشاه با تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان و جانبازان طی امروز و فردا ۳ هزار بسته معیشتی بین مردم آسیب دیده از کرونا در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی افزود:از ابتدای شروع نهضت کمک مومنانه به دستور مقام عظمی ولایت تا کنون ۳۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان توسط گروهای جهادی بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در این ایام تحت عنوان دهه خدمت به محرومین و مستضعفین جامعه گروه های جهادی  با انجام رزمایش های جهادی خدمات عام المنفعه ای را در سطح استان انجام خواهند داد.

وی همچنین از حضور حداکثری گروههای جهادی در نماز جمعه این هفته خبر داد و گفت: میثاق نامه گروه‌های جهادی نیز در دستور کار قرار دارد که در نماز جمعه این هفته در سطح استان قرائت خواهد شد.  

هزار خانی در پایان با اشاره به مشکل خشکسالی و کمبود آب در استان اضافه کرد: بنابر نیاز با مشارکت قرارگاه خاتم و تلاش گروهای جهادی روزانه تانکرهایی برای آبرسانی به نقاط مختلف استان اعزام می‌شود.

photo_2021-07-28_12-23-21

photo_2021-07-28_12-23-34

photo_2021-07-28_12-24-37

photo_2021-07-28_12-25-07

 

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان