//
کدخبر: ۳۱۸۳۵۱ //
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خبر داد:

بروزرسانی سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان

  بروزرسانی سامانه  ۱۳۷ شهرداری سمنان

سرپرست  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان اظهارکرد: بروزرسانی سامانه ارتباطات مردمی و مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری به آدرس 137.semnan.ir جهت سهولت کار شهروندان در ثبت و پیگیری درخواست آنان انجام شده است .

وی افزود: یکی از مهمترین ارکان کسب موفقیت در هر دستگاه، میزان ارتباط مخاطبان با سازمان و حوزه مربوطه است که اغلب به واسطه تبلیغات گسترش می یابد؛ اما در حقیقت آنچه بیشترین نقش را در حفظ این ارتباط دو سویه و متقابل ایفا می کند، سطح پاسخگویی و کیفیت ارائه خدمات است،به گزارش فرتاک نیوز، که سامانه ۱۳۷  تلاشی برای تحکیم ارتباط میان شهروندان و شهرداری و رفع مشکلات شهری می باشد.

وحید پرویزی با اعلام این خبر گفت: با توجه به راه اندازی مجموعه سامانه های خدمات الکترونیکی شهرداری سمنان تحت عنوان سمنان من، سامانه ۱۳۷  شهرداری نیز با لحاظ نمودن برخی نیازمندی های عملکردی و ایجاد تناسب ظاهری با سایر سامانه های موجود بروزرسانی شد که امیدواریم این اقدام موجب افزایش رضایت مندی و مشارکت شهروندان در پیگیری و رفع معضلات شهری باشد.

وی با ابراز امیدواری عنوان کرد:  شهروندان برای استفاده از سامانه  ۱۳۷  شهرداری می توانند به آدرس 137.semnan.ir مراجعه نموده و درخواست های خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری در زمینه های مختلف پیش بینی شده مطرح نموده و نتایج پاسخ خود از مدیریت شهری را در همین سامانه رصد نمایند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری سمنان در ادامه یاد آور شد که شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه ۱۳۷ نسبت به ثبت بازخورد خود از هریک از خدمات دریافت شده اقدام نمایندکه  این نظرات مستقیما در ارزشیابی و عملکرد مناطق و سازمان های  شهرداری و بهره گیری در اصلاح روند پیگیری درخواست های مردمی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان