//
کدخبر: ۲۹۱۴۶۹ //

طرح های شهری با نگاه خلاقانه در شهر سمنان

نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از طرح های عمرانی شهرداری سمنان بازدید کرد .

طرح های شهری با نگاه خلاقانه در شهر سمنان

عباس گلرو نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و برخی مدیران شهری از چند پروژه عمرانی در حال اجرای شهرداری بازدید کردند.

گلرو در حاشیه این بازدید که روز چهارشنبه انجام شد گفت: شهرداری سمنان طرح های متعددی را در حاشیه شمالی شهر و بویژه ورودی های شهر در دست اجرا دارد که در نوع خود بسیار مهم است . ورودی های هر شهر مانند لباس نشان دهنده تصویر هر شهر بوده که زیبابودن آن ، نشان دهنده جلوه زیبایی شهر است .   

وی با تقدیر از فعالیت های عمرانی شهرداری سمنان گفت : این طرح های عمرانی هم برای شهروندان سمنانی و هم برای مسافران و زائران مفید بوده و می تواند در توسعه گردشگری شهر موثر باشد .

رییس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : فعالیت های انجام شده بویژه در حوزه کودکان، بانوان  و مرمت بافت های قدیم حاکی از  وجود نگاه نوآور و خلاق در شورای اسلامی و شهرداری سمنان است که زمینه ایجاد یک تحول بزرگ در شهر را نوید می دهد .

نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، در این بازدید بر لزوم اهتمام تمامی دستگاه های ذیربط جهت تسریع در تکمیل این پروژه ها تاکید کرد.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • WhatsApp Image 2020-12-11 at 18.31.27
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان