//
کدخبر: ۲۸۴۸۷۳ //

فخری: اقتصاد سمنان به کمک ورزش نیامده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه اقتصاد سمنان به کمک ورزش نیامده است، گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی استان سمنان در حمایت توسعه ورزش قهرمانی استان بهره گرفته شود.

فخری: اقتصاد سمنان به کمک ورزش نیامده است

منوچهر فخری عصر امروز در آیین تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در سالن ورزشی طالشی شهرستان سمنان، با بیان اینکه ورزش باید به‌صورت منسجم در جامعه باشد و از آن حمایت صورت گیرد، اظهار کرد: در این صورت، می‌توانیم شهر سالم، شهروند سالم و جامعه‌ای سالم داشته باشیم و خیران باید از ورزش استان حمایت کنند.

وی گفت: این استان از لحاظ اقتصادی نیز دارای استعدادهای بسیاری بوده؛ اما متأسفانه اقتصاد استان به کمک ورزش نیامده است.

به گزارش فرتاک نیوز،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه استعدادهای بسیار خوبی در استان سمنان وجود دارد، گفت: در صورتی که زمینه اعزام تیم‌های ما به مسابقات فراهم و بتوانیم آنها را حمایت کنیم، به‌واقع شاهد بروز افتخارات و استعدادهای خوبی در مسابقات خواهیم بود.

فخری با تأکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای توسعه ورزش قهرمانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این استان خیران در زمینه‌های مختلف کم نیستند و باید از ظرفیت خیران در حوزه ورزش نیز استفاده کرد.

وی افزود: باید مقوله ورزش را در دو بخش قهرمانی و عمومی دید که در زمینه قهرمانی متولی ورزش و جوانان است که باید مسائل را مدنظر خود قرار دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: ای‌کاش این سازمان، می‌توانست واژه جوانان خود را تغییر می‌داد و به‌طور ویژه‌ای به جوانان پرداخته می‌شد که با ادغام تربیت‌بدنی با جوانان این مهم کمتر دیده شد.

فخری گفت: ما در استان سمنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌هایی که در بدنه شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان لحاظ می‌کنیم ورزش همگانی است.

او اظهار کرد: توجه ویژه به ورزش در زمره ارزیابی‌های ما برای عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: هر جا و هر مکانی که یک مترمربع به شاخصه ورزشی افزوده شود، یک تخت بیمارستانی از آن ناحیه کاسته خواهد شد.

فخری اضافه کرد: نیاز جامعه ما در حال حاضر در کنار تمام مسائل اقتصادی و سیاسی، ورزش است که همه باید برای آن پای کار بیایند و هر مدیری در هر اداره‌ای باید خود را مقید به این موضوع بداند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان